اعضای شوراهای حل اختلاف احیاگران سنت حسنه صلح و سازش هستند

12:35 - 20 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۸۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آقایی گفت: اعضای شوراهای حل اختلاف احیاگران سنت حسنه صلح و سازش هستند که در جهت برقراری صلح و سازش و اصلاح ذات البین در پرونده‌های متشکله قضایی اقدام می‌کنند.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدحسین آقایی، رییس دادگستری شهرستان کاشان در آیین معارفه سرپرست مجتمع شوراهای حل اختلاف این شهرستان اظهار کرد: شوراهای حل اختلاف کاشان از ابتدای تأسیس با بهره مندی از حضور معتمدین و بازنشستگان با تجربه شهرستان در جهت برقراری صلح و سازش و اصلاح ذات البین در پرونده های متشکله قضایی اقدام و تلاش کرده است و اعضای شوراهای حل اختلاف احیاگران سنت حسنه صلح و سازش هستند.

وی خدمت صادقانه و نشأت گرفته از آموزه های دینی را از خصوصیات بارز نیروهای پرتلاش این شورا برشمرد و خاطرنشان ساخت: نگاه ویژه مسئولان عالی قوه قضاییه در راستای گسترش و تقویت این نهاد مردمی، تأثیرگذار و نقش آفرین بوده است.

رییس دادگستری کاشان در پایان ضمن تقدیر از رییس کل دادگستری استان در معرفی دو نفر قاضی جهت شورای حل اختلاف کاشان، تصریح کرد: با این اقدام بستر مناسب جهت اجرایی شدن قانون جدید شوراها در شهرستان کاشان فراهم گردیده است.

در پایان مجتبی زراعتی به عنوان اولین سرپرست این مجتمع قضایی معرفی شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *