فروش میلیونی لباس کمک داور ایرانی

14:38 - 19 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۴۴۴
کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال کشور گفت: خوشحالم که توانستم در موسسه همدم نمایشگاه افتخارات داوری خود را با نام از آفریقا تا برزیل برگزار کنم و حضور بازیکنان و هنرمندان نیز در موسسه دل کودکان را شاد کرد.
به گزارش ، حسن کامرانی‌فر در خصوص برگزاری نمایشگاه افتخارات داوری خود در موسسه همدم اظهار کرد: این نمایشگاه از 14 دی ماه به مدت سه روز برگزار شد. خوشبختانه در بهترین مکان توانستم افتخارات داوری خود را به نمایش بگذارم.

فروش میلیونی لباس کمک داور ایرانی

کمک‌داور بازنشسته مشهدی فوتبال گفت: در این مراسم پیراهنی که در جام جهانی برزیل برای قضاوت به تن کردم و همچنین مدال طلای جام باشگاه‌های جهان که با تیم داوری ایرانی در سال 2012 بدست آورده بودم را به قیمت 20 میلیون تومان به نفع موسسه همدم به فروش رساندم. خوشحال هستم که توانستم سهم کوچکی را در این کار خیر داشته باشم.

وی افزود: با توجه به علاقه قلبی که به این موسسه داشتم تصمیم گرفتم نمایشگاهی را با عنوان آفریقا تا برزیل در موسسه همدم برگزار کنم و تمامی افتخارات خود را که در این مدت به دست آورده بودم را به نفع این موسسه به فروش رساندم.

کامرانی‌فر در خصوص حضور هنرمندان و بازیکنان سابق تیم ملی در این نمایشگاه عنوان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از این دوستان داشته باشم که با حضور در این موسسه از این نمایشگاه دیدن کردند. امیدوارم در آینده شاهد برگزاری بیشتر چنین مراسمی درسطح کشور باشیم، زیرا اعتقاد دارم که کودکان این موسسه به این مراسم‌ها احتیاج زیادی دارند.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *