رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حکایت دنباله دار کارمزد جایگاه های سوخت

9:57 - 19 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۲۰۶
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
متاسفانه وزارت نفت همچنان در سه سال گذشته طرح کارمزد را ابلاغ مي کند درحاليکه توقع منطقي ما به عنوان آخرين حلقه فروش سوخت آن است که به تناسب رشد بهاي بنزين و با توجه به افزايش سالانه هزينه هاي جايگاهها ، درآمد آنها هم افزايش يابد.
به گزارش ، بيژن حاج محمدرضا گفت: شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران مدعي است بنزين توليدي پالايشگاهها نيازي به مکمل ندارد و داري کيفيت مطلوبي است و به دليل عرضه بنزين يورو 4 در شهر تهران، هيچ مکملي در جايگاههاي تهران فروخته نمي شود.

رئيس اتحاديه جايگاه داران سوخت کشور همچنين گفت: اين اتحاديه خواهان تعديل نرخ کارمزد جايگاههاست چراکه هزينه هاي ما از ابتداي سال 1394 افزايش يافته اما کارمزد جايگاهها همچنان به نرخ قديم است.

وي با اشاره به مصوبه مجلس شوراي اسلامي درخصوص توقف پرداخت کارمزد از ابتداي 1392 به جايگاه داران و اعمال و جايگزيني حق العمل به جاي آن گفت: متاسفانه وزارت نفت همچنان در سه سال گذشته طرح کارمزد را ابلاغ مي کند درحاليکه توقع منطقي ما به عنوان آخرين حلقه فروش سوخت آن است که به تناسب رشد بهاي بنزين و با توجه به افزايش سالانه هزينه هاي جايگاهها ، درآمد آنها هم افزايش يابد.

وي ادامه داد: در شهر تهران هيچ مکملي فروخته نمي شود و از استانها هم خواسته شده هرگونه عرضه مکمل متوقف شود.

حاج محمدرضا افزود: البته مکملهاي سوخت داخلي با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال توليد و عرضه در بازار است که قانوني است و مکملهاي خارجي هم در بازار وجود دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *