رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهادت آیت الله نمر فاجعه بزرگی برای جهان اسلام است

23:40 - 18 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۰۴۹
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: شهادت آیت الله نمر باقر النمر فاجعه بزرگی برای جهان اسلام است.
شهادت آیت الله نمر فاجعه بزرگی برای جهان اسلام استبه گزارش ،آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: آزادی بیان یکی از حقوق مسلم هر کسی است که آل سعود به این بهانه شیخ نمر را به شهادت رساند.

وی بیان کرد: آل سعود با این اقدام در واقع به دنبال قطع رابطه با ایران بود و ما باید هوشیارتر از همیشه مراقب ترفندها و حیله های آل سعود باشیم چون ممکن است نقشه های شوم دیگری در سر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات نعمتی است که مردم و دولت باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند.

وی اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب صدمه ای که از سوی اعتراض کننده ها در انتخابات سال 88 وارد شد همچنان ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به مقوله حجاب در جامعه بیان کرد: سایت های اینترنتی، شبکه های ماهواره ای دشمن برای منحرف کردن نسل جوان ایران، راه هایی برای از بین بردن ارزش حجاب در کشور توسط دشمن است.

گفتنی است نمازگزاران بین خطبه های نماز با سردادن شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود جنایات آل سعود و اربابان آنها را محکوم کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *