رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهادت آیت الله نمر، زمینه‌ساز سقوط و نابودی رژیم آل سعود است

22:30 - 18 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۰۲۵
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو مجلس خبرگان رهبر گفت:شهادت آیت الله نمر، زمینه‌ساز سقوط و نابودی رژیم آل سعود خواهد بود.
شهادت آیت الله نمر، زمینه‌ساز سقوط و نابودی رژیم آل سعود استبه گزارش ،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با دعوت مردم به تقوای الهی، اظهار داشت: قرآن کریم 25 مورد از آیات مبارکه مال را تعبیر به فضل کرده و در 21 مورد از مال به لفظ خیر تعبیر کرده است.

وی افزود: در 12 مورد از آیات قرآنی از مال به عنوان حسنه و در 12 مورد مال به عنوان رحمت تبیین شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اهمیت علم معاش، زندگی و کسب و کار در قرآن به وضوح تبیین شده است، تصریح کرد: باید برای رسیدن به کسب حلال به آیات قرآنی تمسک جوییم.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان و تهیه جهیزیه برای افراد بی بضاعت از مظاهر افراد نیکوکار است، افزود: انسان باید از طریق انفال روزی خود را در زندگی مضاعف کند.

طبرسی با بیان اینکه خداوند، انسانی که به دنبال کسب روزی حلال بوده را دوست دارد، افزود: انسان مومن باید با تاسی از آیات الهی به دنبال تامین قوت حلال و سالم برای خانواده خود باشد.

وی با اشاره به اینکه انسان از طریق معارف اسلامی به درجات عالی تقوا نائل آید، گفت: اسلام دین جامع دنیا و آخرت بوده که انسان را به رستگاری و سعادت می‌رساند.

طبرسی در خطبه‌های دوم نماز جمعه ساری نیز با دعوت مومنان به تقوای الهی، گفت: آل سعود متاسفانه با آل یهود هم‌پیمان شده و همه پس از نماز جمعه ساری برای محکومیت استکبار در ساری راهپیمایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استکبار از مردم هراسی ندارند و به این دلیل اقدام به کشتار افراد بی گناه در دنیا می‌پردازند، افزود: انسان مومن هیچگاه از قدرت‌ها ترسی نداشته و تنها از خداوند باری‌تعالی هراس دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری، تاکید کرد: ایشان در این دیدار به جایگاه ارزشمند نمازجمعه پرداخته و از این مکان به جایگاه بصیرت، اخلاق، مهرورزی و تقوا یاد کردند.

وی با بیان اینکه افراد اهل نماز جمعه نسبت به سایر آحاد جامعه دارای تقوای الهی بیشتری هستند، افزود: قالب زندانیان از افراد بی نماز و بی تقوا هستند.

طبرسی با اشاره به اینکه ایمان، تقوا و بصیرت از طریق تربیون‌های با ارزشی نظیر نماز جمعه به مردم تسری داده شده است، گفت: آگاهی‌های و بیداری‌های مردم در نماز جمعه سبب تخریب افکار استکبار در 9 دی شده است.

امام جمعه ساری به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات نیز اشاره و تصریح کرد: ایشان در این دیدار مردم را به حضور حداکثری در 7 اسفند 94 دعوت کردند و بر اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید داشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صفوف فشرده مردم در صندوق‌های رای، زلزله ای شکننده بر پیکره استکبار بوده و دشمنان را به وحشت انداخته است، افزود: استکبار با اعمال تحریم‌ها و جنگ سرد و گرم علیه مردم نتوانست جلوی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و راهپیمایی‌ها را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مردمسالاری دینی با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تقویت می‌شود، گفت: امیدآفرینی و خدمت مضاعف مسئولان به مردم از مظاهر این حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است.

طبرسی با یادآوری شهدای 18 دی ساری در سال 57، افزود: باید یاد و خاطره شهیدان توفیقی و علامه را در این روز گرامی‌داشته و برای این شهدا ختم و جلسه عمومی بگیرند و مردم خودجوش برنامه بزرگداشتی برای این شهدا برگزار کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خروش و تظاهرات مردم قم در 19 دی 57، گفت: قیام مردم قم زمینه‌ساز فرار شاه معدم از کشور شده است.

وی با بیان اینکه 9 دی 88 یک تاریخ اثبات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که توطئه‌های استکباری و خدعه‌های برخی داخلی‌ها را نقش برآب کرده است، افزود: این دو روز تاریخی در دیماه باید در کتاب نظام اسلامی ایران ثبت و درج شود.

وی با بیان اینکه شهادت آیت الله نمر برای عربستان ننگ آور شده است، افزود: راه شهادت در شیعیان دینی ادامه داشته و تربت سالار شهیدان همواره در نهاد انسان‌های متقی متجلی بوده و به تعبیر امام راحل " ملتی که شهید دارد، اسارت ندارد".

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهادت آیت الله نمر، زمینه‌ساز سقوط و نابودی رژیم آل سعود خواهد بود، گفت: مردم ایران امروز با حضور در راهپیمایی عظیم در حمایت از رهبر شیعیان عربستان، به‌زودی جشن سرنگونی آل سعود را جشن خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ هراسی برای قطع رابطه با آمریکا ندارد، افزود: مادامی که آمریکا دست از کشتار بی دفاع مردم در یمن، سوریه و کشورهای اسلامی برندارد، مفهومی ندارد که دولت و ملت ایران زمینه رابطه با آمریکا را برقرار کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *