رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نخستین نشست کتابخوان ویژه کودک و نوجوان در کرمانشاه برگزار شد

19:50 - 17 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۸۰۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نخستین نشست کتابخوان ویژه کودک و نوجوان با حضور بیش از ۱۰۰ کتابخوان در کرمانشاه برگزار و از ۱۰ کتابخوان برتر نیز تجلیل به عمل آمد.
به گزارش گروه فرهنگی ، نخستین نشست کتابخوان ویژه کودک و نوجوانان استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز پنجشنبه با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از کتابخوانان کودک و نوجوان استان، نویسندگان، کتابداران و فعالان حوزه کتاب در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

در این نشست ۱۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان به معرفی کتاب های خوانده شده خود پرداختند و در پایان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: ترویج فرهنگ مطالعه یکی از وظایف نهاد کتابخانه‌های عمومی در کشور و استان کرمانشاه است.

علیرضا شایق ادامه داد: سن نوجوانی و کودکی بهترین سن برای نهادینه کردن و ترویج فرهنگ مطالعه در بین افراد است و نقش مؤثری در آینده افراد خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری نشست‌های کتابخوان از برنامه های سراسری نهاد کتابخانه های عمومی به شمار می رود، افزود: امروز نیز نخستین نشست کتابخوان ویژه کودک و نوجوان با هدف ترغیب این قشر از جامعه به سمت مطالعه برگزار شد.

شایق یادآور شد: از برنامه نشست کتابخوان در استان تاکنون استقبال مناسبی صورت گرفته  و این برنامه علاوه بر شهرستان کرمانشاه در دیگر شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، یکی از برنامه های سال جاری این اداره کل همکاری با آموزش و پرورش در راستای برگزاری برنامه کتابخوان مدرسه‌ای است که در سطح مدارس استان برگزار می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *