گواردیولا: فصل بعد در لیگ برتر انگلیس مربیگری می‌کنم

15:41 - 16 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۴۷۹
پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ که با پایان قراردادش در تابستان سال جاری این تیم را به مقصد انگلیس ترک خواهد کرد، امروز و قبل از سفر تیمش به قطر در یک نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش به نقل ازورزش سه، پپ دقایقی پیش  تأیید کرد باشگاه فصل آینده او یک تیم انگلیسی خواهد بود. او به نام این باشگاه اشاره نکرد اما تیم‌های منچسترسینی، منچستریونایند و چلسی می‌توانند گزینه‌های حضور او در لیگ برتر باشند.

گواردیولا: فصل بعد در لیگ برتر مربیگری می‌کنم

مشروح حرفهای او را به بخوانید:

در مورد زیدان

 زیدان را به خوبی می شناسم. او همه چیز را راجع به فوتبال و رئال مادرید می‌داند. من برای او همیشه بهترین ها را خواسته ام با این حال برای او موفقیت کامل در رئال را آرزو نمی کنم چون خودم طرفدار بارسلونا هستم.

اردوی تدارکاتی

همه بازیکنانم در سفر به قطر ما را همراهی خواهند کرد حتی مصدومان.

سکونت در شهری جدید

من مونیخ را دوست دارم و دوستان زیادی اینجا پیدا کرده‌ام. 2 سال هم تجربه زندگی در برشا را دارم از آنجا هم راضی بوده‌ام. آنچه مهم است این است که خود فرد از تجربه یک شهر جدید چه شرایطی برای خودش می‌سازد. تغییر در زندگی لازم است و من به آن نیاز دارم.

گواردیولا: فصل بعد در لیگ برتر مربیگری می‌کنم

ترانسفرها

من هیچ بازیکنی را همراه خودم به انگلیس نخواهم برد، بایرنی‌ها همین‌جا می‌مانند.

نقش پول در تصمیم‌گیریم

باشگاه بایرن برای حفظ من خیلی تلاش کرد اما رفتن به انگلیس تصمیمی بود که من برای خودم گرفتم. مساله من پول یا بازیکن نبود. رفتنم می‌تواند برای باشگاه یک فرصت باشد و نه یک تهدید پس امیدوارم هیچ کس از  دستم ناراحت نباشد.

ریسک کار در انگلیس

در جزیره فوتبال کاملا متفاوتی ارائه می‌شود و این چالشی است که من آن را دوست دارم.

یک نواختی بوندس‌لیگا

کار در بوندس‌لیگ بسیار دشوار است. شاید رسانه‌ها و علاقمندان به فوتبال فکر کنند این لیگ خسته‌کننده و یکنواخت است اما هنوز یک دور برگشت بسیار دشوار پیش روی خود داریم.

گواردیولا: فصل بعد در لیگ برتر مربیگری می‌کنم

جدایی‌ام از بایرن

من به اینجا نیامده بودم تا برای حفظ میزان یوپ هاینکس بجنگم. با این حال جدایی‌ام براهدافی که در برای فصل جاری تعیین کرده‌ام اثری نخواهد داشت.

سفر انگلیس

من می‌خواهم حال و هوای آن کشور را تجربه کنم و از اینکه می‌توانم استادیوم‌های جدیدی ببینم خوشحالم. من امسال 44 ساله شده‌ام و این بهترین زمان برای رفتن به آنجاست!

آنچلوتی

او برای بایرن مونیخ عالی است و من آرزو می‌کنم موفق شود. می‌خواهم یک تیم عالی را به او تحویل دهم. اینکه بدانی چه کسی جانیشن‌ات می‌شود خوب است.

 3 سال برای مربیگری بایرن کافی بود

من دوست دارم استادیوم‌ها، شهرها و رستوران‌های جدیدی را ببینم. بنابراین برای حضور در مونیخ 3 سال کافی بود. من مربی‌ای نیستم که 30 سال در یک تیم بمانم.


گواردیولا: فصل بعد در لیگ برتر مربیگری می‌کنم

حال و هوای بایرن

حال و هوای تیم ما این روزها عالی است و من همه کار می‌کنم تا همین‌طور بماند تا لحظه آخر حضورم هرچه در چنته دارم صرف خواهم کرد.

چمیونزلیگ

مسلما دوست دارم با بایرن برنده این جام شوم اما اصلا کار آسانی پیش رو نداریم. من در 51 بازی فقط یک بار شکست خورده‌ام و این موضوع ارزشش از چمیونزلیگ هم بالاتر است.دیگر هیچگاه به چنین بیلانی نخواهم رسید.

واکنش بازیکنان به جدایی‌ات

هنوز با همه آنها صحبت نکرده‌ام. اما توماس مولر حق داشت که گفت فرقی ندارد چه کسی بایرن را رهبری کند؟ بلکه مهم برد تیم است.

پیشنهادات دیگر

پیشنهادات متعددی به من ارائه شده اما هنوز زیر هیچ برگه‌ای را امضا نکرده‌ام. اگر تیم جدیدم قطعی شد در موردش صحبت خواهم کرد.

علت عدم تمدید با بایرن

من به یک چالش جدید نیاز دارم و می‌خواهم از فرصت مربیگری در انگلیس بهره‌مند شوم.


/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: انگلیس لیگ تیم رئال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *