سفیر سوریه در تهران: جنایت آل‎سعود در اعدام «نمر» جدا از جنایات سعودی‎ها در منطقه نیست

19:57 - 15 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۱۴۲
سفیر سوریه در تهران ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان تاکید کرد که این جنایت عربستان جدا از جنایات سعودی در کشورهای سوریه، عراق و یمن نیست.
به گزارش گروه سیاسی ، «عدنان حسن محمود» سفیر سوریه در تهران با اشاره به اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعی عربستان تاکید کرد که صفحه جدیدی به کارنامه سیاه جنایات عربستان افزوده شد که جدای از جنایات سعودی ها علیه ملت های منطقه و حمایت آنها از گروه های تکفیری سوریه، عراق و یمن نیست.

حسن محمود در بیانیه‌‏ای که امروز منتشر شده است، اعلام کرد که داعش و دیگر گروه های تروریستی جزو نظام وهابی تکفیری هستند و همه رویدادهای تاریخی و سیاسی بر ارتباط مستحکم تکفیری های تروریستی و نظام آل سعود تاکید دارند.

وی افزود: اقدامات سبک سرانه و کینه توزانه دولت عربستان در قطع روابط دیپلماتیک با ایران برای سرپوش گذاشتن بر جنایت شنیع عربستان در شهادت شیخ نمر است.

سفیر سوریه گفت: اظهارات وزیر خارجه عربستان علیه سوریه تنها حقد و کینه آل سعود علیه ملت سوریه را نشان می دهد اما مردم سوریه با وجود ارتش و ارزش های اخلاقی و انسانی و تمدنی که دارند، در جایگاهی بالتر از این کینه‌ها قرار دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *