مجامع مدعی حقوق بشر چشمان خود را بر جنايات رژيم جنايتكار آل سعود بسته‌اند

12:09 - 15 دی 1394
کد خبر: ۱۱۷۷۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
موحد ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر گفت: مجامع مدعی حقوق بشر چشمان خود را بر روی جنايات بی شمار رژيم جنايتكار آل سعود بسته‌اند
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان،  یدالله موحد در این بیانیه آورده است: در ادامه زنجیره ی جنایات آل سعود از  واقعه هولناک منا، قتل وکشتار مردم بی دفاع یمن،حمایت از تروریست ها درعراق وسوریه این بار هم این رژیم برگی دیگر از دفتر قطور جنایات خود را به تصویر کشید.

رژيم ظالم آل سعود بار ديگر در تکمیل پرونده سیاه خود در جهان اسلام جنايتي فجيع به بار آورد و با اجراي حكم اعدام ظالمانه و ناجوانمردانه آيت‌ا... شيخ نمر باقر النمر بار ديگر اسلام ستیزی خود را به اثبات رساند.
                                 
اين جنايت فجيع در حالي رقم مي‌خورد كه مجامع مدعي حقوق بشر چشمان خود را بر روي جنايات بي شمار رژيم جنايتكار آل سعود بسته‌اند و همچنان فجايع بسياري در يمن، بحرين، عراق، سوريه و ديگر كشورها با پشتيباني اين رژيم تروریسم پرور و ساير هم پيمانانش رقم مي‌خورد.

دیکتاتوری آل سعود به جای حمایت از مسلمانان دنبال رو سیاست های امپریالیستی و ضد اسلامی رژیم صهیونیستی است و شرایط جوامع اسلامی را برای تسلط آنان فراهم میکند.

هرگونه صدای مظلومیت و عدالت خواهی که در داخل کشور عربستان بلند شود بلافاصله با بدترین و سخت ترین شیوه های قرون وسطایی مورد شکنجه، آزار، زندان، حبس و اعدام های کور و بی منطق سرکوب می گردد.

با مروری بر تاریخ، حاکمان آل سعود این مهم را خواهند دریافت که با برخوردهای حذفی، خشن، یکسونگر و مطلق نگر نمی توان جلو رشد، آگاهی و بیداری ملتهای مسلمان را گرفت و با چنین اقداماتی راه مبارزه را بست.

در حالیکه برابر فرموده رسول اکرم(ص) الملک یبقی مع الکفرولا یبقی مع ظلم حکومت با کفر باقی می ماند اما با ظلم دوامی نمی آورد این جنایت ددمنشانه آل سعود نه تنها بر بقاء رژیم دیکتاتور و مرتجع تاثیری نخواهد داشت بلکه سقوط و فروپاشی آن را سرعت می بخشد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *