رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدعیان دفاع از آزادی حقگویی شیخ نمر را تاب نیاوردند

7:37 - 15 دی 1394
کد خبر: ۱۱۷۶۷۴
سینه چاکان حمایت از حقوق بشر و مدعیان دفاع از آزادی ، حقگویی او را تاب نیاوردند و پس از مدتهای مدید زندان وشکنجه های طاقت فرسا، او را به شهادت رساندند.
، درپی شهادت شیخ نمر بنیاد غدیر بیانیه ای صادر کرده است که در پی می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتشارخبر شهادت عالم ستوده و روحانی مجاهد آیت الله نمر باقر النمر به دست دشمنان آزادی و حریّت در جهان اسلام و بلکه در میان همۀ انسانهای آزادۀ جهان موجی از  نفرت و انزجار را بر علیه عاملان این اقدام جنایت کارانه ایجاد نمود. این شهید راه آزادی  و انسانیت از جمله هزاران مجاهد خستگی ناپذیری است که،  سینه چاکان حمایت از حقوق بشر و مدعیان دفاع از آزادی، حقگویی او را تاب نیاوردند و پس از مدتهای مدید زندان وشکنجه های طاقت فرسا، او را به شهادت رساندند.

شیخ نمر با شجاعت درگفتار  و صداقت در عمل پرده از چهرۀ کریه رژیم فاسد، وابسته و ستمگر و قرون وسطایی آل سعود برداشت و امروز با شهادت خویش رسواگر دولت های استکباری، رژیم های مرتجع و سازمان های بین المللی است که با سکوت توأم با تائید خویش برگ سیاه دیگری را بر کارنامه لیبرال دمکراسی افزوده اند. قاتلان این عالم نستوه و مبارز راه آزادگی، در اوج بی رحمی و سفاکی، پرچم دفاع از دولت های جعلی  و نامشروع را در یمن و بحرین بر دوش افکنده و با به خاک و خون کشانیدن مسلمانان، از زن و بچه، بزرگ و کوچک و با دست خون آلود کتیبه های افترا آمیز بر علیه دولت ها و کشورهای آزادی خواه در منطقه و جهان تنظیم کرده و با فعل و گفتار سفاکانه خویش، دشمنان اسلام و مسلمین را شاد می نمایند.

کشتار فجیع مردم مظلوم یمن، همکاری مستقیم در به خاک و خون کشانیده شدن انقلابیون بحرینی و ضعف و بی کفایتی  در برگزاری  مراسم حج  که به جان باختن هزاران زائر بی گناه بیت الله الحرام منجر شد، هیچ گاه از یاد و خاطره مردمان آزاداندیش منطقه و جهان نخواهد رفت. حاکمان وابسته سعودی در حالی این عالم مظلوم را به شهادت میرسانند که در کنفرانس های به اصطلاح صلح و حل بحران سوریه شرکت  می کنند و در عین حال بیشترین حمایت مالی و نظامی را نیز  از گروه های تکفیری به ویژه داعش جنایتکار بعمل می آورند. اما روشن است که هدف واقعی از اعدام شیخ نمر، سرپوش نهادن برشکست های پی درپی این دشمنان واقعی دین و دیانت  در یمن، و نیز شکست سیاست ها و دست نشانده هایشان در عراق، سوریه، لبنان و بحرین بوده است.

دست نشاندگان ظالم  غرب و دشمنان طریقت ناب محمدی صلّی­­اللّه­علیه­وآله­وسلّم غافل از این هستند که  راه شیخ نمر ها و دیگر رهروان طریقت آسمانی تشیّع بی رهرو نخواهد ماند. و مردمان مسلمان جهان بویژه شیعیان مظلوم عربستان سکوت نخواهند کرد و به مبارزه فراگیر خود ادامه خواهند داد. تردید نباید داشت که خون پاک آن شهید راه آزادی، دامان منحوس سردمداران ظلم و جور را فرا خواهد گرفت. به امید ظهور قائم قیام کننده و منتقم...

بنیاد بین­ المللی غدیر ضمن محکوم کردن این جنایت فجیع و تسلیت شهادت عالم مجاهد، شیخ نمر باقرالنمر، علو درجات برای ایشان، و صبر جمیل برای بازماندگان این عالم نستوه را از خداوند تبارک و تعالی خواستار و خواهان است ... «وَ سَیَعْلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ» والسّلام علیکم و رحمة الّله و برکاته...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *