حراج بازیکنان تیم منصوریان به خاطر افت قیمت نفت/مردم کرمان با لب‌های تشنه بر روی سیلاب/هم بازی شدن «آیشواریا» و گلزار صحت ندارد

19:08 - 14 دی 1394
کد خبر: ۱۱۷۶۲۸
جریان باد در تهران عوض شده است؟، عکس یادگاری با سر بریده جلاد داعش، توئیت تهدید آمیز وزارت خارجه عربستان به زبان فارسی+عکس، دست رد گلر استقلالی به سینه پرسپولیس و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش  رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی میزان در نظر دارد هر روزه اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف جمع آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر نماید. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست .

جریان باد در تهران عوض شده است؟
به گزارش خبرآنلاین ،آخوندی وزیر راه و شهر سازی گفت:‌ از سال 66 به بعد جریان سریع ساخت ساختمان بلند مرتبه داشتیم و بر اساس گزارش شهردار تهران حدود 979 پروانه در این مدت صادر شده است که هر پروانه می تواند چندین ساختمان را شامل شود. به دلیل احداث بلوک‌های بزرگ در منطقه 22 تعداد ساختمان ها نسبت به پروانه ها بیشتر است.وزیر راه و شهر سازی تصریح کرد: گزارش جالبی در باره ارتباط ساختمان‌های بند مرتبه و جریان باد در شورا ارائه شد و مطالعاتی که در سایر کشورها از جمله آمریکا، هنگ کنگ و کره ، صورت گرفت و درباره گردش سیستم باد در تهران ارائه شد که نشان داد در مناطق و جزایری در خارج از کشور که باد در آن به خوبی جریان دارد با احداث ساختمان‌های بلند جریان باد کم شده است.وی تاکید کرد: در خصوص آلودگی هوا در کلانشهرها جریان بادهای سطحی و محلی مهم و مورد نظر است که ساخت ساختمانهای بلند اثر زیادی در جریان بادهای سطحی دارد که در جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری مورد تاکید قرار گرفت.آخوندی گفت: در تهران جریان اصلی باد سطحی است این بادهای سطحی ناشی از تغییر درجه هواست. آمارهای مربوط به 50 سال اخیر که به صورت نمودار در جلسه شورا ارائه شد نشان داد که جریان هوا در بخش شمال تهران در 10 سال اخیر به دلیل کثرت ساختمان های بلند تحت تاثیر قرار گرفته است.وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: هر چه به سمت شرق تهران می رویم نشان می دهد جریان ها ساکن تر می شود که بیانگر این است که ساختمانهای بلند در جریان هوا موثر بوده است.

حراج بازیکنان تیم منصوریان به خاطر افت قیمت نفت
به گزارش خبرآنلاین؛ تیم علی منصوریان که فصل گذشته پدیده لیگ بود و حتی می توانست با بازیکنان کم نام و نشان خود به قهرمانی لیگ برتر برسد، امسال نتوانسته مثل سال قبل نتیجه بگیرد. نفتی ها امسال با مشکلات مالی زیادی مواجه شده اند و همین مشکلات باعث شده این تیم نتواند مثل پارسال نتیجه بگیرد.در نیم فصل اول نفتی ها با این مشکلات مالی کنار آمدند. اما ادامه دار شدن این مشکلات باعث شد مهدی مومنی از تیم برود. پیام صادقیان هم تقریبا جدایی اش قطعی شده و می خواهد حتما از نفت برود. اما مشکلات مالی نفت باعث شده سه بازیکن دیگر این تیم هم در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرند.مشکلات مالی نفت به خاطر افت قیمت جهانی نفت است که باعث شده شرکت ملی نفت به عنوان مالک این باشگاه، با مشکلات مالی گسترده ای مواجه شود. این وزارتخانه تصمیم گرفته در تمام زیرمجموعه های خود هزینه های اضافی را قطع کند که باشگاه نفت هم یکی از آن هاست. بنابراین مدیران باشگاه نفت موظف شده اند که تا حد امکان از هزینه های باشگاه کم کنند.به همین دلیل سه بازیکن گران قیمت نفت در آستانه جدایی از این تیم هستند تا با این روش، هزینه های تیم کاهش یابد. جلال حسینی، آلویس نانگ و کارلوس سانتوس که هر سه نفر آن ها از بازیکنان میلیاردی نفت هستند یا باید از رقم قرارداد خود کم کنند یا اینکه به تیمی دیگر بروند چراکه نفت دیگر از این پول ها برای خرج کردن ندارد.
عکس یادگاری با سر بریده جلاد داعش

حراج بازیکنان تیم منصوریان به خاطر افت قیمت نفت/مردم کرمان با لب‌های تشنه بر روی سیلاب/هم بازی شدن «آیشواریا» و گلزار صحت ندارد

توئیت تهدید آمیز وزارت خارجه عربستان به زبان فارسی+عکس
تنش ها میان ریاض و تهران بالا می گیرد

حراج بازیکنان تیم منصوریان به خاطر افت قیمت نفت/مردم کرمان با لب‌های تشنه بر روی سیلاب/هم بازی شدن «آیشواریا» و گلزار صحت ندارد

دست رد گلر استقلالی به سینه پرسپولیس
به گزارش ورزش3، دروازه بان سابق استقلال که از چندی پیش صحبت حضورش در تیم راه آهن وجود داشت دقایقی پیش با مسوولان این تیم توافق کرد و قراردادش را تا پایان این فصل با شاگردان مهدی تارتار به امضا رساند.فروزان که در ابتدا شروطی را برای حضور در این تیم قرار داده بود با توافق روی مسائل مادی و ... قراردادش را تا پایان این فصل با راه آهن به امضا رساند.نکته جالب توجه تماس یکی از مسوولان پرسپولیس در حین مذاکره با راه آهن بود که باعث خلل در عقد قرارداد فروزان با راه آهن شده بود که در نهایت گلر سابقا ملی پوش با رد این پیشنهاد، نیم فصل دوم را با پیراهن راه آهن استارت خواهد زد.

مردم کرمان با لب‌های تشنه بر روی سیلاب
به گزارش مهر، جنوب کرمان داستان تکراری بروز سیلاب‌های گسترده را در حالی بار دیگر در کارنامه خود ثبت کرده است که از ابتدای سال جاری برای چندمین بار سیلاب در این مناطق خسارت‌های فراوانی به‌جای گذاشته است.اگر این خبر را در کنار خشک‌سالی بی‌سابقه و کمبود منابع آبی در جنوب استان بگذاریم و همچنین طرح‌های انتقال آب از خلیج‌فارس به این مناطق، سردرگم به این فکر می‌کنیم که چرا برای استحصال این آب‌های سطحی فکری نمی‌شود.نکته قابل‌توجه اینکه روستاهایی که براثر سیلاب سه روز اخیر در جنوب کرمان زیر آب رفته اند و مزارع و باغ‌هایی که دچار آب‌گرفتگی شدید شده‌اند همان روستایی هستند که در ایام مختلف سال با مشکل تأمین آب و کاهش سطح زیر کشت مواجه هستند.نکته قابل‌توجه اینکه روستاهایی که براثر سیلاب سه روز اخیر در جنوب کرمان زیرآب رفته‌اند و مزارع و باغ‌هایی که دچار آب‌گرفتگی شدید شده‌اند همان روستایی هستند که در ایام مختلف سال با مشکل تأمین آب و کاهش سطح زیر کشت مواجه هستنداینکه چرا آب‌های سطحی مهار نمی‌شوند و درحالی‌که نیاز مبرم به وجود این آب‌ها وجود دارد آبهای سطحی راهی دشت و کویر می‌شوند مسئله‌ای قابل‌تأمل است.

لاله اسکندی وارد عرصه ورزش شد+عکس
به گزارش تسنیم، لاله اسکندری که جزو بازیگران معروف سینما و تلویزیون است، اخیراً در صفحه اینستاگرام خودش علاقه اش به ورزش اتومبیلرانی را رسانه ای کرده و عکس‌های خود را در مسابقه رالی منتشر کرده است. لاله اسکندری که جزو بازیگران معروف سینما و تلویزیون است، اخیراً در صفحه اینستاگرام خودش علاقه اش به ورزش اتومبیلرانی را رسانه ای کرده و عکس‌های خود را در مسابقه رالی منتشر کرده است.بازیگر خانم مشهور کشورمان همراه با لاله صدیق که جزو ورزشکاران معروف در رشته اتومبیلرانی است، در یک مسابقه رالی شرکت و اقدام به انتشار عکس های خود کرد.

حراج بازیکنان تیم منصوریان به خاطر افت قیمت نفت/مردم کرمان با لب‌های تشنه بر روی سیلاب/هم بازی شدن «آیشواریا» و گلزار صحت ندارد

مشکل سربازی بازیکنان تیم‌های ملی باید به صورت دائمی حل شود، نه مقطعی
به گزارش خانه ملت، حسین گروسی عضو فراکسیون ورزش مجلس به مشکل خروج از کشور برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت سربازی، اشاره کرد و گفت: تعداد مشمولین سربازی که شرایط بازی در تیم‎های ملی را دارند، به نسبت جوانان کل کشور بسیار محدود است؛ به‌همین دلیل اظهارات مسئولان ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر اینکه تفاوت قائل شدن در این عرصه به معنای بی‌عدالتی است، قابل توجه نیست چراکه از میان هزاران جوان در شرایط سربازی فقط این تعداد محدود توانسته‌اند عضو تیم ملی شوند بنابراین قائل شدن برخی تفاوت‌ها بی‌عدالتی محسوب نمی‌شود.نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهتر است مسئولان ستادکل نیروهای مسلح با معافیت از سربازی اعضای تیم ملی موافقت کرده و شرایط خروج این جوانان از کشور را تسهیل کنند، افزود: حل این مشکل باید در قالب یک لایحه جامع پیش‌بینی شود زیرا این لایحه پس از تصویب و طی مراحل لازم می‌تواند در جایگاه یک قانون از این جوانان حمایت کرده و استرس و دل نگرانی دائمی آن‌ها را از بین برد.

چرا دل کندن از شبکه‌های اجتماعی سخت است؟
به گزارش ایسنا،  تحقیقاتی در دانشگاه کرنل (Cornell) می‌تواند توضیح دهد که چرا ترک شبکه‌های اجتماعی بسیار دشوار است. آنها یک کمپین به اسم «99 روز آزادی» راه انداختند و افراد علاقه‌مند به این پروژه را دعوت کردند و به این ترتیب 40000 نفر این دوره را گذراندند.البته که بسیاری از افراد نتوانستند تا پایان 99 روز پیش بروند، برای اینکه دلیل آن مشخص شود، محققان در روزهای 33، 66 و 99، نظرسنجی هایی را شامل تعدادی سوال از شرکت کنندگان گرفتند.محققان دریافته‌اند کسانی که معتقد بودند فیس بوک اعتیادآور است، احتمال بیشتری داشت که قبل از 99 روز سراغ آن بروند. وقتی که استفاده ‌کنندگان از فیس بوک، آن را یک عادت به حساب می‌آورند، محتمل‌تر است که با آن مثل یک عادت برخورد کنند. یکی از شرکت کننده‌ها در این تحقیق نوشته بود: در 10 روز اول، هر زمان که یک مرورگر اینترنت را باز می‌کردم، انگشتم بی‌اختیار به سمت حرف f می‌رفت.فیس‌بوکی هایی که از شبکه اجتماعی برای این استفاده می‌کنند که بر احساس دیگران نسبت به خود تاثیر بگذارند، محتمل‌تر بود که پیش از تمام شدن این دوره به فیس بوک برگردند، همچنین کسانی که معتقد بودند فعالیت آنها در فیس‌بوک تحت نظر است.این مورد کمی عجیب است. کسانی که حس و حال خوبی بودند، کمتر احتمال داشت که از این تعهد شانه خالی کنند. این موضوع از این جهت جالب است که تحقیقات نشان داده است که فیس‌بوک می‌تواند شما را در وضع روحی بدی قرار دهد. اگر احساس ناراحتی می‌کنید، احتمالا فیس‌بوک بهترین راه برای عوض کردن روحیه‌تان نیست.

خشن‌ترین کشور جهان در پایان سال 2015
به گزارش ایرنا، فورتین ماگانیا رئیس موسسه پزشکی قانونی السالوادور اعلام کرد کشورش در پایان سال 2015 ، بیشترین خشونت ها در تاریخ خود را داشته و خشن ترین کشور در جهان شناخته شد.این رقم ، به این معنی است که نرخ قتل ، 104 نفر از هر 100 هزار نفر السالوادوری است ، موردی که این کشور را به خشن ترین کشور جهان تبدیل می کند .پلیس ال سالوادور ، باند «ماراس» را که باند های خیابانی ایجاد شده در میان مهاجران السالوادور در آمریکای دهه 90 میلادی هستند، مقصر خشونت های جنایی در کشور محسوب می کند. این باند ها برای کنترل قاچاق مواد مخدر و اخاذی از شهروندان و شرکت ها ، جنگ خونینی را به راه انداخته ا ند .در این رابطه ، باند های «باریو 18 » و «مارا سالواتروچا» که دو باند رقیب هستند، چندین بار به دفاتر دولتی حمله کرده و چند ماه پیش شرکت حمل و نقل را وادار به چهار روز اعتصاب کرده و رانندگان را تهدید کرده بودند که به حمل مسافران نپردازند و حتی برخی از آنها را به قتل رساندند .

تصویر/ اعتراض متفاوت یک مهدکودک به اعدام شیخ نمر
به گزارش الف، اعتراض متفاوت یک مهدکودک در مشهد به اعدام شیخ نمر توسط رژیم سعودی.

حراج بازیکنان تیم منصوریان به خاطر افت قیمت نفت/مردم کرمان با لب‌های تشنه بر روی سیلاب/هم بازی شدن «آیشواریا» و گلزار صحت ندارد

رونالدو به سرنوشت سوشا دچار می‌شود؟
به گزارش مشرق، آلنا آلکساندروا مدل مشهور روس با انتشار مکالمه‌های خصوصی‌اش با کریس رونالدو در اینستاگرام، جنجال‌های تازه‌ای برای او ایجاد کرده است.براساس گزارش روزنامه عامه‌پسند Sovsport چاپ روسیه، این مدل روس بخش‌هاییی از مکالماتش با رونالدو را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و تمام آن‌ها را در اختیار این روزنامه قرار داده است.این روزنامه با چاپ تمام این مکلامات از تلاش رونالدو برای برقراری ارتباط غیراخلاقی با این مدل روس پرده برداشته است.

خبر حضور «آیشواریا» صحت ندارد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بعد از حرف و حدیث های زیادی که درباره بازیگران فیلم سینمایی سلام بمبئی بود، محمدرضا گلزار به عنوان بازیگر نقش اول، اولین همکاری ایران و بالیوود معرفی شد.عده ای می‌گفتند آیشواریا رای ستاره سینمای هند در این کار ایفای نقش می کند که جواد نوروزبیگی در گفتگو با خبرنگار ما گفت که این حرف صحیح نیست و بازیگر دیگری را برای این نقش انتخاب کرده ایم.در ابتدا قرار بود این فیلم برای شرکت در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده شود اما به دلایل مختلف که یکی از آن ها صادر نشدن ویزا بود این اتفاق نیفتاد.این روزها اما خبرهای جالبی از این فیلم به گوش می رسد؛ از بازیگر شدن بنیامین بهادری خواننده پاپ تا گرفتن مجوز «سلام بمبئی» از سوی سینمای بالیوود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *