رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وقتی عمال رژیم سعودی سفارت ایران را به آتش کشیدند+عکس و فیلم

15:43 - 14 دی 1394
کد خبر: ۱۱۷۵۵۱
دسته بندی: سیاست
فضاسازی اخیر سعودی‌ها و عملیات روانی آن‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه تجمع مقابل سفارت این کشور در تهران در شرایطی است که عمال این رژیم در سال 1392 در اقدامی جنایتکارانه و تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت اقدام به بمب گذاری کردند و 23 تن از جمله حجت الاسلام انصاری رایزن فرهنگی ایران را به شهادت رساندند.
-گروه سیاسی: رژیم آل سعود که موجودیت خود را در بحران آفرینی در سطح منطقه می‌داند به هر بهانه ای متمسک می شود تا استراتژی تنش زای خود را به پیش ببرد.

شنبه شب هفته جاری بود که در جریان تجمع مردم تهران مقابل سفارت عربستان در واکنش به اعدام شیخ نمر، بخشی از سفارت این کشور طعمه حریق شد و سعودی ها به این بهانه ضمن قطع روابط دیپلماتیک خود با ایران، به سایر کشورهای عربی  نیز فشار می آورند تا در روابط دیپلماتیک خود با تهران تجدیدنظر کنند.

تصمیم اخیر دولت عربستان سعودی در قطع رابطه دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران در شرایطی اعمال شد که همه امور تحت کنترل بود و هیچ گونه تهدیدی متوجه دیپلمات‌های سعودی نبود و به تصریح تمام منابع خبری از ابتدای ایجاد تشنج در مقابل سفارت عربستان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کنترل اوضاع را به دست گرفتند و پس از شناسایی برخی تجمع کنندگان قانون شکن آن ها را به مراجع قضایی تحویل دادند.

اما فضاسازی اخیر سعودی‌ها و عملیات روانی آن‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه تجمع مقابل سفارت این کشور در تهران در شرایطی است که عمال این رژیم در سال 1392 در اقدامی جنایتکارانه و تروریستی  در مقابل سفارت ایران در بیروت اقدام به بمب گذاری کردند و  23 تن از جمله حجت الاسلام انصاری رایزن فرهنگی ایران را به شهادت رساندند.

وقتی عمال رژیم سعودی سفارت ایران را به آتش کشیدند


وقتی عمال رژیم سعودی سفارت ایران را به آتش کشیدند

"ماجدالماجد" سرکرده گروه تروریستی-تکفیری موسوم به "عبدالله عزام" که مورد حمایت مالی و لجستیکی سعودی ها قرار داشت در تاریخ 9 دی 1392 توسط نیروهای امنیتی لبنان بازداشت شد؛ وی که طراح اصلی حملات تروریستی به سفارت ایران در لبنان بود بعد از شناسایی توسط نیروهای امنیتی لبنان به منظور جلوگیری از افشای ارتباطاتش با ریاض در یک حادثه مشکوک مجروح و نهایتا کشته شد و جنازه اش به پایتخت عربستان منتقل گردید.

کنکاش در گذشته ماجدالماجد نشان از ارتباط گسترده او با دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم عربستان و شخص بندر بن سلطان نفر اول استخبارات سعودی دارد. خدمات الماجد به دربار سعودی به حدی بود که پس از مرگش از سوی دربار سعودی به خانواده‌اش نشان عالی اهداء شد.

وقتی عمال رژیم سعودی سفارت ایران را به آتش کشیدند

بنابراین رژیم سعودی که به بهانه برگزاری تجمع مقابل سفارتش در تهران یک موج خصمانه را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است، دو سال پیش در اقدامی جنایتکارانه و تروریستی، مزدورانی را برای بمب گذاری مقابل سفارت ایران در بیروت اجیر کرده و 23 تن از جمله رایزن فرهنگی ایران را به شهادت رسانده است؛ این موضوع به همراه  ده‌ها موضوع دیگر که متاسفانه با مماشات و اغماض مسئولان ذی ربط در امور دیپلماسی کشورمان همراه شده است گویا سعودی‌ها را گستاخ تر کرده است. 

بازخوانی حمله تروریستی به سفارت ایران توسط مزدوران سعودی + فیلم





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *