رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

متن شاعرانه طارمی برای نوراللهی + عکس

15:42 - 13 دی 1394
کد خبر: ۱۱۷۱۰۳
مهدی طارمی با انتشار متنی بلند و شاعرانه نسبت به عدم دعوت از احمد نوراللهی توسط محمد خاکپور واکنش نشان داد.
به گزارش به نقل از صراط، احمد نوراللهی که در بازی‌های اخیر پرسپولیس نمایش خوبی داشت از لیست نهایی تیم ملی امید برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک خط خورد.

محمد خاکپور صراحتا اعلام کرد نوراللهی را به دلیل این که تیم امید را به بهانه مصدومیت در اردوی بندرعباس همراهی نکرده اما برای تیم باشگاهی خود به میدان رفته، خط زده است.

حال مهدی طارمی، همبازی نوراللهی در تیم پرسپولیس با انتشار متنی بلند و البته احساسی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

بهترین گلزن لیگ برتر پانزدهم تا این‌جای فصل آرزو کرده هم‌تیمی خود را در جام جهانی 2018 روسیه با پیراهن تیم ملی ببیند.

طارمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: "برای نبودنت در تیم امید کشورمان بهانه‌هایی آوردند که باورش ممکن نیست. امروز تیم امیدمان پرید و تو در حالی که چمدان سفر بسته بودی تا همراهی‌شان کنی روانه شمال شدی. مهم نیست چه می‌گویند. یکی از تمارض تو قصه می‌بافد، یکی می‌گوید چون شاگرد فلان مربی بوده خواسته‌اند تسویه حساب کنند. دیگری می‌نویسد مصدوم بود و آخری می‌گوید خواسته‌اند ادای مرد بزرگ پرتغالی را دربیاورند.

 همه این‌ها را رها کن. کسی نمی‌خواهد بداند تو همان نوجوان پر اراده‌ای هستی که برای رسیدن به اینجا از خانه و خانواده جدا شدی و به یزد رفتی. بعدها همان نوجوان که قد کشیده بود در یک شب تابستانی در ورزشگاه درفشی‌فر امضایی پای قرارداد با پرسپولیس انداخت و با متانت، سر به زیر انداخته، به علی دایی گفت: روسفیدت می‌کنم و کرد. در دومین هفته لیگ شد شاگرد فیکس تیم شهریار بزرگ. شاگرد مکتب پرسپولیس. مکتبی که برخی‌ها به خاطر چندرغاز پول، روزی پیراهنش را از تن در آورده بودند.

این روزها "نور" درخشش نوراللهی لیگ را تحت الشعاع قرار داده. با نرفتنت به قطر فقط تیم کشورمان را از داشتن یک ستاره محروم کردند. انشاالله بچه‌ها با بلیط المپیک برمی‌گردند و یکی از همین روزهاست که تو هم حقت را از این فوتبال می‌گیری. چقدر آن روز نزدیک است. کنار همه بچه‌ها در روسیه."


متن شاعرانه طارمی برای نوراللهی +عکس




مهدی طارمی، فوتبالیست مشهور کشورمان در تازه ترین پست خود در اینستاگرام نوشت:

برای نبودنت در تیم امید کشورمان بهانه هایی آوردند که باورش ممکن نیست. امروز تیم امیدمان پرید و تو در حالی که چمدان سفر بسته بودی تا همراهی شان کنی روانه شمال شدی. مهم نیست چه می گویند. یکی از تمارض تو قصه می بافد یکی می گوید چون شاگرد فلان مربی بوده خواسته اند تسویه حساب کنند دیگری می نویسد مصدوم بود و آخری می گوید خواسته اند ادای مرد بزرگ پرتغالی را دربیاورند. همه اینها را رها کن. کسی نمی خواهد بداند تو همان نوجوان پر اراده ای هستی که برای رسیدن به اینجا از خانه و خانواده جدا شدی و به یزد رفتی. بعدها همان نوجوان که قد کشیده بود در یک شب تابستانی در ورزشگاه درفشی فر امضایی پای قرارداد با پرسپولیس انداخت و با متانت سر به زیر انداخته به علی دایی گفت روسفیدت میکنم و کرد. در دومین هفته لیگ شد شاگرد فیکس تیم شهریار بزرگ.شاگرد مکتب پرسپولیس. مکتبی که برخی ها به خاطر چندرغاز پول، روزی پیراهنش را از تن در آورده بودند.

این روزها "نور" درخشش نوراللهی لیگ را تحت الشعاع قرار داده. با نرفتنت به قطر فقط تیم کشورمان را از داشتن یک ستاره محروم کردند. انشاالله بچه ها با بلیط المپیک برمی گردند و یکی از همین روزهاست که تو هم حقت را از این فوتبال می گیری. چقدر آن روز نزدیک است.کنار همه بچه ها در روسیه.



/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *