کاشانی: پرسپولیس سال آینده قهرمان آسیاست

16:20 - 13 دی 1394
کد خبر: ۱۱۷۰۶۹
حرکت رو به رشد پرسپولیس باعث اوجگیری این تیم شده است و برای اولین بار در سالیان اخیر همه گروه‌های مرتبط با پرسپولیس به تحسین این تیم مشغولند.
کاشانی: پرسپولیس سال آینده قهرمان آسیاستبه گزارش به نقل از ورزش سه، جعفر کاشانی حرف از رویای سال آینده زده و می گوید؛ تیم امسال ما فقط با دو سه تغییر فنی می‌تواند قهرمان مطلق لیگ باشد، لیگ برتر برای همین تیم امسال هم کوچک است و اگر امتیازات زیاد از دست رفته اول فصل نبود همین امسال هم تیم را قهرمان می‌دانستم. این تیم برای سال آینده پتانسیل قهرمانی در آسیا را هم دارد.

کاشانی درباره تفاوت‌های امسال و سال‌های گذشته هم می‌گوید، امسال ابزار بیشتری در اختیار داشتیم و امیدوارم تحت مدیریت منضبط در ادامه کار روند مثبت حفظ شود، وقتی از کاشانی سؤال می‌شود مهم‌ترین تفاوت امسال و سال‌های قبل چه بود، با خنده می‌گوید امسال جعفر کاشانی‌ها پشت پرسپولیس هستند!

کاشانی درباره حرفی که گلر های پرسپولیس با آن به چالش کشیده شده بودند می‌گوید: چیز خاصی نگفته بودم، گفتم تیم ما بر اساس نیازهایش و براساس اعلام نیاز کادر فنی خوبش نیازمند گلر است و یک تیم بزرگ 3 گلر بزرگ می‌خواهد. او توضیح می‌دهد پرسپولیس جایگاه بازیکنان بزرگ است و امسال خوشبختانه اکثر بازیکنان ما لیاقت حضور در این تیم را دارند.

کاشانی بار دیگر حضور برانکو را مورد تأیید قرار داده و می گوید از ابتدا گفتم که اگر مدیریتی موفق پشت برانکو باشد این تیم موفق خواهد شد و هنوز ادعا دارم که برانکو بین همه گزینه‌ها خیر الموجودین بود ولی نمی‌گویم او بهترین گزینه برای تیم ملی است چون خودمان به او احتیاج داریم و تیم ملی هم خوشبختانه مربی بزرگی دارد.

کاشانی درباره تفاوت حرف‌هایش با گذشته و بی‌محابا حرف زدنش برخلاف گذشته که بسیار محافظه کارانه می‌گفت جواب داد این تلقی شما از حرف‌های من است همیشه بر اساس اختیار و وضع موجود حرف می‌زنم و وقتی از تیم و عملکرد و روند کار راضی هستم نمی‌توانم در پوشش خاصی حرف بزنم و باید مستقیم جوابگوی رسانه شما باشم.

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *