رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دختری که می تواند روح را از بدن جدا کند +عکس

10:47 - 19 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۴۵۷
تا حالا با خود فکر کردید چگونه به خواب می روید.منظورم این است که در اخرین دقایق خواب چه تغییر و تحولاتی در مغز انجام می گیرد تا فرد به خواب می رود.گویی اختیار از کف انسان خارج می گردد.روح به طور موقت از جسم شما خارج می گردد.شما در این موقع کنترلی روی جسم خود ندارید.
به گزارش ، دختر 24 ساله کانادایی مدعیست با میل و اراده خود قادر است روح را از بدن جدا نماید و در بیرون از بدن هنگامی که به صورت افقی در هوا شناور است قادر است پیکر خود را به نظاره بنشیند.
دختر 24 ساله فارغ التحصیل رشته روانشناسی است.وی می افزاید هنگامی که در چنین حالتی قرار می گیرد هیچ گونه احساس حرکت ندارد.

 دختری که می تواند روح را از بدن جدا کند +عکس

دانشمندان این وضعیت را "حرکت فوق جسمانی”می دانند.برای اولین بار دو دانشمند دانشگاه اوتاوا با برسی تصاویر ام ار ای عصبی دختر دریافتند هنگامی که وی در چنین حالتی قرار می گیرد نیمکره چپ مغز شروع به فعالیت می نماید.در واقع حس حرکت ارتباط نزدیکی با نیمکره چپ مغز دارد.

دختری که می تواند روح را از بدن جدا کند +عکس

آنها ذهن دختر را مانند نوزاد تازه متولد شده ای می دانند که زمان خواب دارد و با تمرین و ممارست می توان به ان دست یافت.

دختری که می تواند روح را از بدن جدا کند +عکس

اما اکثر افراد در حین بزرگ شدن به آن توجهی ندارند و کم کم از ان فاصله می گیرند.

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


 


برچسب ها: دختر بدن توجه جدا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *