حیدری: جشنواره فیلم فجر جشن سینمای ایران است نه جشن سیاسی/خط قرمز ها در تمام دنیا وجو دارد/ما باید به مقررات عمل کنیم+ جدیدترین تصویر از پوستر جشنواره فیلم فجر

9:38 - 12 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۲۲۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
دبیر جشنواره فیلم فجر: افتخار می کنم که در جشنواره امسال شاهد فیلم های فاخر از فیلم اولی ها هستیم،ما تابع مقررات جشنواره هستیم خط قرمز ها در همه جای دنیا وجود دارد ما باید در چهار چوب مقررات عمل کنیم.
حیدری: حضور فیلم اولی‌ها با فیلم های فاخر در جشنواره امسال باعث افتخار است/تلاش می‌کنیم جشنواره ای با کیفیت بهتر برگزار کنیمبه، نشست خبری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با حضور محمد حیدری دبیر جشنواره و اصحاب رسانه دقایقی پیش در هتل اسپیناس آغاز شد.

دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با رد بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد از سوی گروه‌های مختلف گفت: تنها هیات انتخاب این فیلم‌ها را دیده و درباره آثار رسیده به بخش مسابقه تصمیم گرفتند. 

محمد حیدری درباره آغاز به کار هیات انتخاب گفت: هیات انتخاب از ۱۲ آذر کار خود را آغاز کرده و طبق جدول زمانبندی تا ۲۰ دی ماه فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره در بخش رقابتی معرفی خواهند شد.

وی درباره انتشار اخبار نادرست از سوی برخی رسانه‌ها و افراد مبنی بر بازبینی آثار رسیده به جشنواره از سوی گروهی غیر از هیات انتخاب یاد آور شد: صحبت‌هایی که در این باره شد غیر منصفانه بود؛ باید منصفانه به این مسئله نگاه کنیم. همه ما در برابر کاری که می‌کنیم مسوول هستیم.

دبیر دوره سی و چهارم فیلم فجر افزود: در فضایی که همه تولیدات سینمای ایران به دست ما سپرده شده بود، گروهی یا شخصی بجز ترکیب هفت نفره هیات انتخاب فیلم‌ها را ندیدند و راجع به فیلم‌ها اظهار نظری نکردند. بعد از پایان انتخاب فیلم‌ها اهالی رسانه می‌توانند با هیات انتخاب وارد گفت‌و‌گو شوند. جشنواره از فیلم‌ها تمام و کمال صیانت کرده و تنها نتیجه نهایی از سوی هیات انتخاب اعلام خواهد شد.

محمد حیدری درباره حضور دو بازیگر سینما به عنوان مشاوران سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر توضیحاتی ارائه کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *