موضع مجلس در قبال عهدشکنی آمریکا، بازگشت به شرایط قبل از برجام است

23:40 - 11 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۰۸۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: موضع مجلس شورای اسلامی در مقابل پیمان‌شکنی غربی‌ها و آمریکایی‌ها،بازگشت به شرایط قبل از برجام است.
موضع مجلس در قبال عهدشکنی آمریکا، بازگشت به شرایط قبل از برجام است/اتونشر6

به گزارش ،مصطفی افضلی‌فرد در جلسه اعضای جبهه ایستادگی استان اردبیل اظهار کرد: هرچند برجام با شرایط خاصی در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسید، اما اخیراً شاهد رفتارهای عجیبی از سوی آمریکایی‌ها و کنگره این کشور هستیم که تصمیم گرفتند به همراه 45 کشور دنیا در مسیر قطع ارتباط با ایران حرکت کنند که این مصوبه برخلاف تعهدات و ژست حقوق بشری آنها است.

وی ادامه داد: این رفتارها نشان می‌دهد که براساس آیات قرآن کریم عهدشکنی و پیمان‌شکنی جزو رفتارهای ذاتی شیاطین است و در قرآن کریم کافران به برجستگی و ویژگی عدم پایبندی به سوگند و عهد خود معرفی می‌شوند که امروز مصداق این برجستگی را در آمریکا به عنوان شیطان بزرگ می‌توان مشاهده کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضع مجلس شورای اسلامی در مقابل پیمان‌شکنی غربی‌ها و آمریکایی‌ها،بازگشت به شرایط قبل از برجام است.

اصولگرایان در مواضع خود قاطع و صریح هستند

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه اصولگرایان در مواضع خود قاطع و صریح هستند و همیشه بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود در مسیر آرمانی ارزش‌ها و مبانی انقلاب گام برمی‌دارند، افزود: در وهله اول باید گفت اصولگرایان پایبند به مبانی اسلام، انقلاب، صداقت و راستگویی هستند و قطعا هر کس ادعای غیر از این داشته باشد در باب اصولگرایان رفتار صادقانه‌ای نداشته است.

افضلی‌فرد گفت: اگر اصلاحاتی نیز انجام می‌شود باید بر اساس اصول و مبانی انقلاب باشد نه اینکه رفرم غربی را راه نجات کشور بدانیم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: هر کس غیر از این حرکت و گامی در مسیر متفاوت بردارد قطعا سخنان غیرواقعی به میان آورده و در این مهلکه به بدنامی خود کمک کرده است در حالی که برجسته‌ترین ویژگی یک اصولگرایی واقعی دفاع از حق و بیان مواضع صریح و روشن است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس دیگر ویژگی‌های اصولگرایان را پاک‌دستی، امانت‌داری، توانمندی، صداقت بیان کرد و افزود: قطعا اصولگرایان در مواضع خود صریح و شفاف هستند چرا که در قرآن کریم نیز بر چنین ویژگی‌‌هایی تاکید شده است.

افضلی‌فرد ادامه داد:در اصولگرایی مجموعه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را باید مورد توجه قرار گیرد تا اصولگرایان بتوانند در مسیر وحدت و همگرایی در همه صحنه‌ها حاضر و مهیا باشند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ما در این چهار سال سعی کردیم به عنوان یک اصولگرا در مجلس تصمیم‌گیری‌هایمان منطقی، درست، شفاف و روشن باشد و گاه سایر نمایندگان از مواضع ما در پیگیری امور حمایت کرده و نسبت به بیان صریح و شفاف مسائل قدردانی کردند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش‌رو نیز اشاره کرد و گفت: مردم در انتخابات پیش‌رو قطعا به توانمندترین افراد و در عین حال قوی و امین رای خواهند داد تا چنین فردی بتواند اهداف و آرمان‌های انقلابی ملت را در جایگاه مجلس و سایر حوزه‌ها به خوبی نشان دهد.

افضلی‌فرد در پایان متذکر شد: مردم به داوطلبانی رای نخواهند داد که با پول، شام، و ابزارهای دیگر و دادن وعده‌ و وعیدهای غیرواقعی بخواهند از اعتماد مردم سوءاستفاده کنند بلکه در بین داوطلبان بهترین گزینه‌ها انتخاب شده و راهی مجلس آینده خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *