نباید تحت هیچ شرایطی آرای جبهه اصولگرایان شکسته شود/در انتخابات مجلس خبرگان تکیه بر علم و دانش داوطلبان کفایت نمی کند

11:34 - 10 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۸۴۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نباید تحت هیچ شرایطی آرای جبهه اصولگرایان شکسته شود خاطر نشان کرد: اصولگرایان باید با خلوص الهی و بدون هوا و هوس وارد عرصه انتخابات شوند و اگر زمانی مصلحت بود خود را به نفع دیگران کنار بکشند.
///////////

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در همایش بصیرت که صبح امروز در تهران برگزار شد با بیان اینکه مقطع کنونی انقلاب اسلامی مقطعی بسیار حساس می باشد اظهار داشت: ما باید بکوشیم که داعیه اخلاصمان را قوی کنیم و این را بدانیم که شیطان از راه شرک وارد می شود و غیر خدا را در نظر انسان پررنگ می کند.

وی افزود: مبادا گروه گرایی و سهم خواهی در میان جریانان اصولگرایی باشد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ما باید کمر ببندیم و خبرگانی را ایجاد کنیم که امر ولایت را برای امت اسلامی تضمین کند اظهار داشت: ما امیدواریم امامت مقام معظم رهبری به ظهور حضرت مهدی(عج) منتهی شود و نیاز نباشد که مجلس خبرگان رهبر سوم انقلاب اسلامی را انتخاب کند اما اگر خدای ناخواسته مشکلی برای رهبری پیش آمد آن وقت اهمیت و حساسیت انتخابات مجلس خبرگان کنونی بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: در انتخابات مجلس خبرگان تکیه بر علم و دانش داوطلبان کفایت نمی کند و تنها باید افرادی در این مجلس ورود پیدا کنند که در امر ولایت امتحان خود را به خوبی پس داده باشند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز و پس از گذشت چندین سال وضعیت مجلس ششم که در مقابل رهبری ایستاد از یادمان نرفته و اصولگرایان باید این را خوب بدانند تنها به برکت حضور رهبری معظم انقلاب بوده که ملت ایران از همه پیچ و خم های موجود با موفقیت تا کنون عبور کرده است.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه رهبری در انقلاب اسلامی به مردم بصیرت اعطا می کند اذعان کرد: شایستگی یک نماینده مجلس در تبعیت از مقام معظم رهبری خلاصه می شود و ما به خاطر داشتن نعمت ولایت خداوند متعال را شاکر هستیم.

امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: در فتنه 88 برخی می گفتند که دو نفر سران فتنه سوابق درخشانی در تاریخ انقلاب داشته اند و ما اینجا می گوییم که اگر این دو نفر سوابق و امتیازاتی در گذشته نداشتند مردم فریب آنها را نمی خوردند.

وی در پایان با بیان اینکه نباید تحت هیچ شرایطی آرای جبهه اصولگرایان شکسته شود خاطر نشان کرد: اصولگرایان باید با خلوص الهی و بدون هوا و هوس وارد عرصه انتخابات شوند و اگر زمانی مصلحت بود خود را به نفع دیگران کنار بکشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *