اصولگرایان باید انسجام و وحدت خود را افزایش دهند/ باید خودبینی ها را کنار بگذاریم

10:30 - 10 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۸۱۵
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-حجت الاسلام سید رضا تقوی با بیان اینکه اصولگرایان باید خود بینی ها را کنار بگذارند و همه در یک صف واحد و به سوی یک جهت حرکت کنند تاکید کرد: امروز همه احزاب اصولگرا با هر سلیقه ای به این نقطه نورانی رسیده اند که باید با هم حرکت کنند و ما نیز باید سعی کنیم تا آخر کار این روحیه را در خود حفظ کرده و منعیت ها را کنار بگذاریم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی میزان، حجت الاسلام سید رضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در همایش بصیرت که با حضور اقشار مختلف اصولگرایان در تهران برگزار می شود با بیان اینکه پیام این مجلس، پیام همت، وحدت،گام نهادن در مسیر حق و حقیقت و پیام اعلام بیعت با آرمانهای شهداء و مقام عظمای ولایت است اظهار داشت: همه کسانی که امروز در این محفل جمع شده اند عزم خود را جمع کرده اند که در صفی واحد و در جمعی فشرده برای دستیابی به یک موفقیت بزرگ حرکتشان را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه شک نداریم که جمع حاضر قله های پیروزی و سعادت را فتح خواهد کرد و بر همه مشکلات چیره خواهد شد عنوان کرد: هر جمعی که قابلیتهایش را افزایش دهد و به مقدار تلاشش ظرفیت خود را گسترش دهد به همان مقدار نیز عنایت الهی شامل حال آن جمع خواهد شد.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در ادامه با بیان اینکه کسی که به دنبال اهداف بزرگ است باید اسباب بزرگی را نیز فراهم کند گفت: بدون اسباب بزرگ به اهداف متعالی نمی شود دست پیدا کرد و ما نمی توانیم به صورت مدام شعار اصولگرایی بدهیم در حالی که در شعارمان جای عمل خالی است.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه اصولگرایان باید خود بینی ها را کنار بگذارند و همه در یک صف واحد و به سوی یک جهت حرکت کنند تاکید کرد: امروز همه احزاب اصولگرا با هر سلیقه ای به این نقطه نورانی رسیده اند که باید با هم حرکت کنند و ما نیز باید سعی کنیم تا آخر کار این روحیه را در خود حفظ کرده و منعیت ها را کنار بگذاریم.

وی با تشکر از آیت الله یزدی، آیت الله مصباح و آیت الله موحدی کرمانی عنوان کرد: این بزرگان با جلساتی که داشتند اصولگرایان را در یک صف واحد قرار دادند تا انشالله در انتخابات آینده که انتخاباتی عظیم تلقی می شود با موفقیت روبرو گردند.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: از همه کسانی که اصولگرا هستند می خواهیم تا ما را کمک کنند و باید به این نکته توجه داشته باشیم که همه اصولگرایان باید آوای ائتلافی واحد را سر بدهند.

حجت الاسلام تقوی ضمن تشکر از احزاب و شخصیتهای معروف و برجسته اصولگرایی که همکاریهای خوب و موثری را تاکنون انجام داده اند تصریح کرد: هر چه قدر انسجام و وحدت اصولگرایان افزایش پیدا کند قابلیت های آن نیز بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام تقوی تاکید کرد: افزایش سرمایه اجتماعی جهت کارآمدی بیشتر در عرصه سیاسی، تمرکز بر قدر مشترکها و کنار گذاشتن سلایق، فرهنگ سازی و بسیج نخبگان و روشنفکران اسلامی، درک حساسیت وضع موجود ، امید به آینده، ترجیح منافع کلی بر منافع شخصی و حزبی، پرهیز از  مطلق اندیشی، داشتن حس مشترک با مردم و همچنین بهره گیری از فرصتهای موجود مهمترین تاکیداتی است که اصولگرایان باید به آن توجه کنند.

وی در پایان با بیان اینکه آیت الله مصباح و آیت الله یزدی به دلیل کسالت نتوانستند در همایش بصیرت امروز حاضر شوند گفت: بنده از طرف این آیات سلام گرمی به تمام اصولگرایان کشور علی الخصوص تهران می رسانم و از آنها می خواهم تا با صفی واحد در جهت اهداف نظام را به پیش ببرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *