رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای سریع و صحیح قوانین از اولویت‌های دستگاه قضاست

0:00 - 10 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۷۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- رازانی گفت: تأکید ما بر اجرای سریع و صحیح قوانین است و ارتباط میان دو مجموعه و ارتقاء سطح تعاملات منجر به کاهش آسیب ها می شود.
اجرای سریع و صحیح قوانین از اولویت های دستگاه قضاستبه گزارش به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های لرستان ، دادستان خرم آباد در نشست هم اندیشی با قضات ، دادیاران دادسرا ،رؤسای ادارات قضایی ، حفاظت، بازرسی و روسای زندان ها گفت: حل مشکلات قضایی و منطقی زندانیان تدبیر و نظارت خاص می خواهد وتأکید ما بر اجرای سریع و صحیح قوانین است و ارتباط میان دو مجموعه و ارتقاء سطح تعاملات منجر به کاهش آسیب ها می شود.

وی اظهارکرد: برنامه های فراوانی به منظور کاهش مجازات حبس اجراشده و یا در حال اجراست اما روشن است که تعدیل جمعیت کیفری تابع ضوابط خاصی است که گاهاٌ با موانع فراوانی در مسیر اجرای آن برخورد بوجود می آید .

رازانی بیان کرد: تلاش فراوانی برای دقت در خصوص صدور حکم زندان انجام می شود تا از ورود افراد به زندان ها تا حد ممکن جلوگیری شود .

وی ارتقاء سطح تعامل دو مجموعه ، بازدید مستمر قضات از زندان ها،پیگیری امور قضایی زندانیان توسط روسای زندانها و کارشناسان اجرای احکام ، اجرای دوره های آموزشی هدفمند و استفاده از نیروهای مجرب  با هدف حل مشکلات قضایی زندانیان از طرفی به کاهش آسیبها کمک می کند و از طرف دیگر در حوزه کاهش جمعیت کیفری می تواند مثمر ثمر باشد .

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *