داعش پسر 4 ساله عراقی را منفجر کرد/قرائتی در گذر عمر/ تولد بره‌ای با 2 سر و 5 پا + عکس

18:57 - 07 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۰۲۰
بازار سیاه Apple ID، ادعای دیدار رهبر طالبان با پوتین، قصد کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری را ندارم، عکس/ تکیه احمد مهرانفر بر دیوار مهربانی و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش گروه فضای مجازی میزان، بازار سیاه Apple ID، ادعای دیدار رهبر طالبان با پوتین، قصد کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری را ندارم، عکس/ تکیه احمد مهرانفر بر دیوار مهربانی و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.


بازار سیاه Apple ID
به گزارش تابناک، این روزها با فراگیر شدن استفاده از دستگاه های اپل همچون آیفون، معضلی بزرگ دامنگیر بازار فناوری کشور شده است که نگاهی دقیق به آن قلب انسان را به رنج می آورد. در حالی که کاربران ایرانی محروم از برخی دسترسی های اساسی به دنیای تکنولوژی – به دلایل تحریمی یا دلایل دیگر – یا نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه، میخواهند خود را با ابزارهای روز تکنولوژیک، همراه سازند، عده ای با نهایت سوء استفاده از این شرایط، مال و آبروی کاربران را به بازی می گیرند.سناریو بسیار شفاف است: شما به عنوان یک خریدار گوشی هوشمند آیفون، برای استفاده از نرم افزارها و امکانات دیگر آن نیازمند داشتن یک حساب کاربری فعال اپل یا همان Apple ID هستید. اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی یا برخی محرومیت ها در دسترسی، خود قادر به ساختن این حساب کاربری نبوده و از همین نقطه است که تراژدی بزرگ رقم می خورد.متأسفانه این مورد، اولین موردی نیست که اکثریت – و قطعا نه همه - صنف محترم فروشندگان گوشی موبایل و خدمات آن با نهایت بی انصافی در حق مشتریان رفتار کرده و تا جایی که می توانند از دانش ناکافی یا محرومیت های مشتریان ایرانی سوء استفاده می کنند. پیش از این بارها و بارها شاهد بی انصافی ها و سوء استفاده های گوناگون از سوی قاطبه این فروشندگان و خدمات رسان های عرصه فناوری به ویژه در پاساژ معروف علاءالدین بوده ایم. البته این موضوع شکلی فراگیر در همه نقاط کشور دارد و به یک اپیدمی تبدیل شده، اما سمبل ها و نشانه های اصلی این اپیدمی را در تهران به خوبی می توان دید.چندی پیش یکی از کاربران ایرانی بعد از خرید یک دستگاه گوشی هوشمند اپل روانه یکی از این فروشگاه ها شده و درخواست ساخت یک حساب کاربری اپل برای استفاده در آیفون جدید خود را کرده بود. فروشنده منصف (!) نیز با نهایت سوء استفاده از نا آگاهی این خریدار، یک حساب کاربری اپل – که کاملا به شکل رایگان قابل ساخت و استفاده است – را به بهای 90 هزار تومان به وی فروخته بود و تازه این هنوز جای خوب ماجراست.این فروشنده در قدم دوم خود برای سوء استفاده از این کاربر، به بهانه فعال کردن حساب کاربری، آدرس ایمیل و حتی گذرواژه ایمیل وی را نیز گرفته بود و در نهایت تمام دارایی های اطلاعاتی و شخصی وی را به بهانه ساخت حساب کاربری در کسری از ثانیه به دست گرفته بود. این مشتری یک خانم جوان بوده است و منطقه وقوع جرم، در مرکز شهر تهران، یعنی میدان ولی عصر.

ادعای دیدار رهبر طالبان با پوتین
به گزارش ایسنا یکی از مقامات ارشد طالبان می‌گوید رییس جمهور روسیه با ملا اختر منصور، رهبر طالبان به منظور گفت‌وگو درباره حمایت احتمالی مسکو از این شورشیان دیداری محرمانه داشته است.در حالی که گفته می‌شود ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه همواره نگران پیشروی طالبان در مرز کشورهای ترکمنستان و تاجیکستان است، یکی از فرماندهان طالبان می‌گوید، روسیه تنها چند هفته پیش از پیشروی طالبان در هلمند و اشغال آن به گروهش وعده سلاح و منابع مالی داده بوده است.گفته می‌شود پوتین در ماه سپتامبر در نیمه شبی در تاجیکستان با اختر منصور دیدار کرده است.

قصد کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری را ندارم
به گزارش خانه ملت، محمدرضا باهنر با اشاره به عدم اعلام کاندیداتوری برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: خیالم از شرایط اصولگرایان در انتخابات مجلس راحت است.نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در خصوص شایعه حضورش در انتخابات ریاست جمهوری آینده تاکید کرد: به هیچ وجه چنین نیست. دیروز هم در سخنرانی توضیح دادم که چرا در انتخابات مجلس آینده نامزد نشدم.وی ادامه داد: 28 سال در مجلس بودم و تصور می کنم این میزان حضور کافی است و به امید خدا شرایط اصولگرایان برای  حضور در انتخابات مناسب است و اکثریت کرسی های مجلس دهم را از آن خود خواهند کرد.

داعش پسر 4 ساله عراقی را منفجر کرد
به گزارش العالم، جبار المعموری یکی از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی روز دوشنبه در مصاحبه با سومریه نیوز تأکید کرد، گروه داعش در اطراف شهرستان الشرقاط در شمال صلاح الدین، پس از دادن بمب کنترل از راه دور به یک پسربچه 4 ساله، آن را منفجر کرد؛ در این جنایت بدن این کودک متلاشی شد.وی افزود: داعش یک هفته پیش نیز پدر این کودک را به اتهام اینکه ماه گذشته در حمله به یکی از مراکز این گروه مشارکت کرده بود، اعدام کرد. در این حمله دو نفر از افراد مسلح این گروه کشته شدند.

عکس/ تکیه احمد مهرانفر بر دیوار مهربانی
احمد مهرانفر بازیگر کشورمان به منظور ترویج آن چه به عنوان دیوار مهربانی از آن یاد می شود، تصویری از خودش در کنار یکی از این دیوارها را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.دیوار مهربانی، عنوان اقدامی خیرخواهانه است که با شعار «نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار» در اکثر شهرهای ایران رواج یافته است. در این طرح افراد، البسه ای که به آن نیاز ندارند را روی دیواری قرار می دهند و افراد نیازمند از آن ها استفاده می کنند.

داعش پسر 4 ساله عراقی را منفجر کرد/تصویری جالب از خوابگاه پسران/تولد بره با 2 سر و 5 پا در بادرود + عکس


عکس/ حجت الاسلام قرائتی در گذر عمر
صفحه اینتساگرام منتسب به حجت‌الاسلام محسن قرائتی تصویری از وی را با عنوان «گذر عمر» منتشر کرد.حجت الاسلام محسن قرائتی که بیشتر مردم او را با برنامه ماندگار «درس‌هایی از قرآن» می‌شناسند در سال 1324 در کاشان به دنیا آمد.وی از سال 1361 وارد نهضت سواد آموزی شد و تا اسفند 1389 مسئولیت سازمان نهضت سوادآموزی را بر عهده داشت.این روحانی محبوب، اکنون  رئیس ستاد اقامه نماز کشور است.

داعش پسر 4 ساله عراقی را منفجر کرد/تصویری جالب از خوابگاه پسران/تولد بره با 2 سر و 5 پا در بادرود + عکس

اعتراض نمادین حسینیان+عکس
روح الله حسینیان نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در اعتراضی نمادین به آلودگی هوا با ماسک به مجلس آمد.

داعش پسر 4 ساله عراقی را منفجر کرد/تصویری جالب از خوابگاه پسران/تولد بره با 2 سر و 5 پا در بادرود + عکس

آشپرخانه خوابگاه پسران!
آشپزخانه یکی از خوابگاههای پسران در تهران

داعش پسر 4 ساله عراقی را منفجر کرد/تصویری جالب از خوابگاه پسران/تولد بره با 2 سر و 5 پا در بادرود + عکس

تولد بره با 2 سر و 5 پا در بادرود + عکس
به گزارش فارس، حمیدرضا رنگرز اظهار کرد: طی پدیده‌ای نادر یک‌ بره با دو سر و پنج‌ پا در بادرود متولد شد و پس از تولد لحظاتی بیشتر زنده نماند.وی با بیان اینکه مادر این بره در سلامت کامل است افزود: به‌ منظور جلوگیری از تولد دام‌های ناقص‌الخلقه، دامداران باید از مصرف خودسرانه دارو در طول دوره آبستنی دام‌ها خودداری کرده و به دلیل مسائل ژنتیکی نیز قوچ گله را عوض کنند. علل بروز ناهنجاری‌ها در دام‌ها هنوز ناشناخته است اما مسائل ژنتیکی، عوامل محیطی و مصرف دارو در دوران آبستنی دام می‌تواند از عوامل بروز این ناهنجاری‌ها باشد.رئیس اداره دامپزشکی نطنز تصریح کرد: دلیل وقوع این پدیده جدا شدن ناقص دو جنین در هنگام تقسیم سلولی یا خوراندن داروهای خاص هست که به‌صورت نادر اتفاق می‌افتد.

داعش پسر 4 ساله عراقی را منفجر کرد/تصویری جالب از خوابگاه پسران/تولد بره با 2 سر و 5 پا در بادرود + عکس

تهران بیش از ۱۷ هزار تاکسی فرسوده دارد/ مسئولان فرافکنی نکنند
 به گزارش مهر، عیسی محمدپور با اشاره به آمارهای متفاوتی که در خصوص تعداد تاکسی های فرسوده عنوان می شود، اظهار داشت: در تهران بیش از ۱۷ هزار تاکسی فرسوده وجود دارد که ۶ هزار و ۳۴۹ تاکسی پیکان، دو هزار و ۶۱۴ پژو ۴۰۵، دو هزار و ۶۳۲ دستگاه پراید، ۱۰۸ دستگاه هیوندای مدل ۷۰- ۷۱، ۱۹ دستگاه رنو ۲۱ و ۵ هزار و 293 دستگاه سمند فرسوده در ناوگان تاکسیرانی تردد می کنند که جمع این خودروها بیش از ۱۷ هزار است. جالب تر اینکه بیشتر تاکسی های سمند فرسوده در فرودگاه امام(ره) که دروازه ورودی کشور است، مشغول خدمات‌رسانی هستند.وی افزود: این آمار بر اساس سیستم پلیس راهور به دست آمده و بر اساس پلاک هایی که شماره سریال های آن «ت» و شماره ایران ۱۱، ۲۲ و ۱۳ هستند. همچنین ۶۰۸ دستگاه ون غزال که به سن فرسودگی رسیده اند نیز در ناوگان تاکسیرانی مشغول خدمات‌رسانی است.مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است، گفت: این ۳۰۰ دستگاه، تاکسی هایی هستند که رانندگان آن به صورت نقد تاکسی ها را خریداری و از تسهیلات پیش بینی شده استفاده نکرده‌اند.محمدپور با اشاره به قرارداد شهرداری تهران با شرکت ایران خودرو در تاریخ ۲۹ شهریور ۹۴ مبنی بر نوسازی ۱۰ هزار تاکسی گفت: قرار بود ۴۰ درصد تاکسی ها پژوی ۴۰۵ و ۶۰ درصد سمند تحویل داده شود. همچنین تسهیلات پیش بینی شده برای کمک به رانندگان تاکسی نیز قرار بود بر اساس قرارداد ستاد سوخت با بانک صادرات مبنی بر ارائه تسهیلات به ۶۰ هزار خودروی فرسوده تامین شود.محمدپور با بیان اینکه امیدی به نوسازی ناوگان تاکسیرانی تا پایان امسال به دلیل عدم همکاری بانکی که قرار است تسهیلات را به رانندگان تاکسی ارائه کند، نداریم، گفت: متاسفانه نوسازی ناوگان تاکسیرانی اولویت آخر است و به جای آنکه وام برای خرید خودرو به مردم داده شود، باید برای نوسازی این ناوگان تلاش می شد در این میان، برخی با ارائه آمار غلط، مدیریت خود را توجیه و فرافکنی می کنند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *