ویژه برنامه های شبکه قرآن در میلاد پیامبر اکرم(ص)

14:37 - 07 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۸۷۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - شبکه قرآن سیما همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه هایی به روی آنتن می برد.
، همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) شبکه قرآن سیما با تهیه و تولید ویژه برنامه هایی به همین مناسبت به گرامیداشت این روز می پردازد.

ویژه برنامه «باران» امشب 7 دی با حضور علما و ائمه جمعه اهل تسنن از جمله: ماموستا سیدمصطفی خاتمی (امام جمعه مهاباد)، ماموستا عابد نقیدی (رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور)، ماموستا مصطفی محمودی (امام جمعه پیران شهر) و همچنین حجت الاسلام احمدی از پژوهشگران مجمع تقریب مذاهب اسلامی به روی آنتن خواهد رفت.

«باران» که در این برنامه به موضوع وحدت در پناه قرآن و سیره پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) می پردازد، ساعت 20:30 امشب به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

همچنین قرار است این ویژه برنامه سه شنبه 8 دی نیز با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد (نائب رئیس مجلس شورای اسلامی) با موضوع ولایت پذیری و بصیرت در ساعت 20:30 از این شبکه پخش شود.

«میلاد نور» نیز عنوان ویژه برنامه روز ولادت در شبکه قرآن سیماست که با حضور دکتر عبدالکریم بی آزار شیرازی از اساتید دانشگاه و حوزه از ساعت 9 تا اذان ظهر به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن این شبکه می رود.

تلاوت قرآن توسط استاد سبزعلی، مدیحه سرایی سیدمحسن گرسویی، شعرخوانی احمد بیابانی و همچنین همخوانی گروه محراب از دیگر بخشهای در نظر گرفته شده در برنامه «میلاد نور» است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *