قوانین فعلی تخلفات تعزیراتی باید بازنگری شود

12:40 - 07 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۷۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- جمشیدی با بیان اینکه قوانین فعلی تخلفات تعزیراتی باید بازنگری شود، گفت: قوانین فعلی در بحث قاچاق دارو بازدارنده و قوانین خوبی به شمار می‌رود؛ اما در سایر تخلفات که در حیطه وظایف تعزیرات است بازدارندگی مناسبی وجود ندارد.
به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا جمشیدی با بیان اینکه قوانین فعلی تخلفات تعزیراتی باید بازنگری شود اظهارکرد: در سال اول برنامه لایحه‌ای در خصوص اصلاح جرایم و برخورد قاطع با موارد تخلفات دارویی را تنظیم و تا یک سال آینده که در قانون برنامه ششم پیش بینی شده قوانین بازنگری می‌شود.

وی بیان کرد: قوانین فعلی در بحث قاچاق دارو بازدارنده و قوانین خوبی به شمار می‌رود اما در سایر تخلفات که در حیطه وظایف تعزیرات است بازدارندگی مناسبی وجود ندارد و این قوانین باید بازنگری شود.

جمشیدی افزود: در یک سال گذشته بیشترین قاچاق دارو در حوزه مکمل‌های غذایی و داروهای زیبایی اندام بوده و حجم زیادی از قاچاق دارو را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وظیفه نظارت به داروخانه‌ها برعهده وزارت بهداشت است اما امیدواریم در آینده جزء وظایف ذاتی سازمان تعزیرات هم محسوب شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *