تبلیغ آنلاین آموزش تضمینی هک اطلاعات تلفن/سهل انگاری کاربران و نظارت کمرنگ در شبکه‌های مجازی

11:19 - 05 دی 1394
کد خبر: ۱۱۳۷۶۳
خبرگزاری میزان-به یمن اقبال افراد زیادی از جامعه به شبکه‌های اجتماعی در دسترس، اطلاعات گوناگون و بعضا مسموم و مورد تامل به طور لحظه‌ای در میان کاربران اینترنت منتشر می‌شود.
تبلیغ آنلاین آموزش تضمینی هک اطلاعات تلفن/سهل انگاری کاربران و نظارت کمرنگ در شبکه‌های مجازی
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، روزگاری بود که استفاده از فن آوری و زیر و بم های آن تنها توسط متخصصان و نهایتا علاقمندان پیگیر این موضوعات،مورد استفاده قرار میگرفت و اقبال عمومی نداشت؛ اما این روزها با گسترده شدن سفره اینترنت و شبکه‌های مجازی در خانه‌های افراد، استقبال لحظه به لحظه و نو به نو اطلاعات به روز در دستور کار افراد قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، قبل از گسترش شبکه های مجازی و استقبال و تسریع روند گرایش افراد جامعه به آنها، پیامک های تبلیغاتی محل جولانگاه تبلیغات انواع و اقسام محصولات و حتی محصولات غیر مجاز بود و اعتراضات مردم را از مخابرات به علت ارائه شماره‌های آنها به موسسات تبلیغاتی به همراه داشت.

اما به یمن اقبال افراد زیادی از جامعه به شبکه‌های اجتماعی در دسترس، اطلاعات گوناگون و بعضا مسموم و مورد تامل به طور لحظه ای در میان کاربران اینترنت منتشر می‌شود.

81.2 درصد کاربران تلگرام ایرانی هستند

به گفته روح الله مومن نسبت، کارشناس فضای مجازی،"  81.2 درصد کاربران  تلگرام ایرانی هستند و میانگین جوانان کشور روزانه 9 ساعت به گوشی‌های موبایل مشغول هستند" ؛همین موضوع بستری مستعد برای انتقال اطلاعات نادرست و غیر اخلاقی میشود و لزوم توجه نهادهای مربوطه به جنس اطلاعات رد و بدل شده در این فضا ضروری به نظر می‌رسد.

از جمله تبلیغات مورد تامل در شبکه اجتماعی تلگرام، راه‌های مخفی کنترل دیگران و جاسوسی از افراد نزدیک، دوست و همسر است که با شیوه ای جذاب تبلیغ میشود! درحالی که مسئولان مربوطه  بارها درباره جاسوسی این شبکه ها از اطلاعات شخصی افراد بارها اطلاع رسانی کرده و اعلام کرده اند؛"شبکه‌های اجتماعی، فضای امنی برای انتشار اطلاعات شخصی کاربران نیست!" عده ای با ارائه اطلاعات و روش‌های مخفی که بعضا هم کارایی ندارند و گاهی توهین به شعور مخاطب محسوب می‌شوند،سعی در دوختن کیسه برای کسب مال و ثروت هستند و سعی در سوء استفاده از فضای موجود و به سرقت بردن اطلاعات شخصی کاربران دارند.

نمونه ای از این تبلیغات مسموم را در ادامه خبر می‌بینید.

گزارش



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *