نبود رحمتی به نفع ما است/ می‌توانیم به روز‌های خوب برگردیم

13:41 - 04 دی 1394
کد خبر: ۱۱۳۲۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: تعطیلات نیم‌فصل فرصت خوبی است تا بتوانیم به این آمادگی دست پیدا کنیم و به نوعی به روزهای خوب خود برگردیم.
در مورد شرایط این روزهای تیم فوتبال سیاه‌جامگان و بازی روز جمعه این تیم با استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و فقط منتظر هستیم تا ITC مهاجم و مدافع وسط خارجی تیم‌مان برسد تا از آنها در بازی با استقلال استفاده کنیم. البته کوره‌دی مدافع چپ خارجی ما مشکلی برای همراهی تیم در بازی با استقلال ندارد.

وی ادامه داد: استقلال تیم قدرتمندی است که ما باید مقابل تماشاگرانش زیادش بازی کنیم اما یا توجه به تغییر و تحولاتی که در تیم داشتیم می‎‌توانیم با کمی دقت با امتیاز از تهران به مشهد برگردیم.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مورد غیبت مهدی رحمتی در بازی این تیم و استقلال هم خاطرنشان کرد: مسلماً غیبت رحمتی به نفع ما است. رحمتی مهره کلیدی استقلال و کاپیتان این تیم است که می‌توانیم از نبودش استفاده ببریم.

شاهرودی در پاسخ به این سوال که آیا سیاه‌جامگان می‌تواند با تغییر و تحول زیادی که داشته خیلی زود هماهنگ شود، گفت: تعطیلات نیم‌فصل فرصت خوبی است تا بتوانیم به این آمادگی دست پیدا کنیم و به نوعی به روزهای خوب خود برگردیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *