همه شرایط را در نظر گرفتیم تا در دبی اردو برگزار کنیم/ مدیریت مسائل مالی کار سختی بود

9:31 - 02 دی 1394
کد خبر: ۱۱۲۷۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مدیریت کردن مسائل مالی کار سختی بود اما توانستیم این کار را انجام بدهیم.
در خصوص اینکه آیا برگزاری اردوی پرسپولیس در دبی نظر او بوده یا برانکو اظهار داشت: بالاخره نظر برانکو صائب و مهم است. ما شرایط مختلف را از نظر آب‌وهوایی و بازی تدارکاتی در نظر گرفتیم و نتیجه این شد که در دبی اردو داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته خیلی دوست داشتیم که در کیش اردوی خود را برگزار کنیم اما پیش از پرسپولیس کمپ تمرینی این جزیره توسط تیم‌های دیگر رزرو شده بود. در مجموع اولویت اول ما برگزاری اردو در ایران بود اما متأسفانه داخل کشور کمپ تمرینی مناسب وجود نداشت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برگزاری اردو در دبی هزینه بیشتری داشت یا برگزاری اردو در ایران، گفت: بالاخره برگزاری اردوی در هر نقطه‌ای هزینه‌های خاص خودش را دارد. با توجه به تجربه سال گذشته به شدت مواظبت کریم و هزینه‌های خود را پایین آوردیم.

طاهری در واکنش به این سوال که چه اتفاقی افتاده که بازیکنان پرسپولیس دیگر در مورد مشکلات مالی و پول نگرفتن مصاحبه‌ و اعتراضی انجام نمی‌دهند خاطرنشان کرد: الان که ما مشکل مالی نداریم رسانه‌ها ناراحت هستند (باخنده) ظاهراً کار بدی انجام دادیم!

وی افزود: خارج از شوخی باید بگویم که ما با برنامه ریزی که انجام دادیم و اولویت بندی‌های خودمان کاری کردیم که مشکل مالی نداشته باشیم. به هرحال کار سختی بود اما تا الان توانستیم این موضوع را مدیریت کنیم و امیدواریم که در ادامه کار هم همینطور پیش برویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *