"افغانستان و لتونی" توافقنامه حمل و نقل هوایی امضا می کنند

9:17 - 02 دی 1394
کد خبر: ۱۱۲۶۸۷
خبرگزاری میزان - اداره هوانوردی افغانستان و وزارت حمل و نقل لتونی توافقنامه خدمات حمل و نقل هوایی امضا می کنند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، به نقل از "خبرگزاری آوا"، "حامد ظاهر" رئیس اداره هوانوردی افغانستان در دیدار با «دینس مری رندس» معاون وزارت حمل و نقل لتونی درمورد امضای توافقنامه خدمات حمل و نقل هوایی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.
 
در این نشست دو طرف پیرامون مسایل مربوط به  حمل و نقل هوایی از جمله ارایه خدمات هواپیمایی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.
 
رئیس اداره هوانوردی افغانستان به معاون حمل و نقل لتونی اطمینان داد که افغانستان به عنوان عضو جامعه جهانی در بخش حمل و نقل هوایی به گسترش فعالیت های هوانوردی در عرصه بین المللی علاقمند است .
 
دینس مری رندس گفت: کشورش علاقه دارد تا در بخش حمل و نقل هوایی با افغانستان وارد همکاری بهتر و نزدیکتر شود. لتونی آمادگی دارد تا توافقنامه ای را در بخش ارایه خدمات حمل و نقل هوایی با افغانستان امضا کند.
 
وی افزود : لتونی برای آموزش پرسنل اداره هوانوردی افغانستان نیز آماده همکاری است.
 
گفتنی است که پیش نویس متن توافقنامه خدمات حمل و نقل هوایی بین افغانستان و لتونی از سوی اداره هوانوردی افغانستان آماده شده و با هدف طی شدن مراحل قانونی به وزارت خارجه فرستاده شده است. در حال حاضر هیچ پروازی بین افغانستان و لتونی انجام نشده و انتظار می رود با نهایی شدن این توافقنامه خدمات حمل و نقل هوایی، خطوط هوایی بین دو کشور بازگشایی شود.
/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *