رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شناسایی قاتل یک دختر پس از 30 سال + عکس

16:38 - 30 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۲۰۹۴
خبرگزاری میزان - قاتل و متجاوز بی رحم اهل "امریکا" پس از 30 سال سرانجام شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس که پس از وقوع جنایت و قتل دختر 15 ساله زیبا در سال 1985 بدنبال جنایت کار بود سرانجام پس از مطابقت DNA  " مایکل جونز " جنایت کار با یافته های جدید او را بازداشت کرد.

بر اساس گزارش پلیس قربانی خانم " کریستینا وسلمن " 15 ساله که یک دختر مدرسه ای بود هنگامی که از خرید به خانه بر می گشت در روشنایی روز دزدیده شد و پس از تعرض به او توسط چاقو به قتل رسید.

جسد او صبح روز بعد در لابه لای علف های یک مزرعه در نزدیکی خانه اش یافت شد.

شناسایی قاتل یک دختر پس از 30 سال + عکس

پلیس در ادامه افزود " کریستینا "آخرین بار در هنگام خرید شکلات برای مادرش در بعد از ظهر یکی از روزهای ماه جولای دیده شد و پرونده قتل او بدون هیچ سرنخ مهمی تاکنون باز بود و بازپرسان متعددی برای یافتن جنایت کار تلاش کردند.

هممچنین یک بار در سال 2000 در بازجویی از " جونز " در رابطه با پرونده قتل " کریستینا " او ادعا کرد که هیچ وقت این دختر راندیده و او را نمی شناسد اما یافه های جدید در ماه اخیر با بررسی DNA  مضنون به جنایت معمای این قتل و تعرض را حل کرد و مشخص شد " جونز " اهل " سمپین ایلینوی " که قبل ازاین حمله به تازگی به قید ضمانت از زندان که به جرم تعرض به یک خانم 27 ساله به 6 سال زندانی محکوم شده بود آزاد شده بود و در این حال دست به جنایت بعدی خود زد.

او که سابقه ی طولانی از جرایم داشت توسط پلیس به اتهام قتل و تعرض به دختر 15 ساله بازداشت شد.

گفتنی است، این متعرض و قاتل 62 ساله بی رحم به زودی در دادگاه حاضر خواهد شد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *