رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خودروی حامل مواد مخدر به مقصد نرسید

8:47 - 30 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۷۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- سالاری گفت: خودروی حامل 6کیلو60 گرم شیشه که قصد انتقال مواد مخدر به شهرهای جنوبی کشور را داشت توقیف شد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مسلم سالاری از توقیف خودروی  حامل 6کیلو60 گرم شیشه که قصد انتقال مواد مخدر به  شهرهای جنوبی کشور را داشت خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان به دلیل همجواری با استان سیستان و بلوجستان و هم مرزی این استان با کشورهای افغانستان و پاکستان در مسیر ترانزیتی مواد مخدر به شهرهای دیگر است تدابیر سخت امنیتی جهت توقف این محموله ها صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا با توجه به مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و امنیتی موفق به شناسایی محموله شیشه که قصد عبور از شهرستان  قلعه گنج به مقصد شهرهای جنوب کشور را داشت شدیم.

این مقام قضائی افزود: ساعت5بعد ازظهر روز 24آبان ماموران نیروی انتظامی پس شناسایی و تعقیب و گریز موفق به توقیف دو خودرو و دستگیری دو متهم به همراه 6کیلو و 60گرم مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج خاطر نشان کرد: دو تن از متهمان از صحنه متواری شدند که تلاش ها در جهت دستگیری آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *