رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرور آیین شب یلدا در«زنده باد زندگی»

8:22 - 30 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۷۴۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - برنامه «زنده باد زندگی» دوشنبه شب، ۳۰ آذر در استقبال از سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و همزمان با شب یلدا، به موضوع آیین و سنت های ایرانی می پردازد.
به ، این برنامه با حضور دکتر محمد عارف مردم شناس و  جامعه شناس ، نقش آیین ها و سنت ها و رسوم در فرایند توسعه فرهنگی را بررسی می کند.
 
همچنین مهمانان این برنامه، خانواده ای از استان بوشهر هستند که یکی از فرزندان این خانواده دو مستند کوتاه از زندگی  خانواده  خود را به مخاطبان هدیه خواهد کرد. این مستند  آداب و رسوم زندگی زنان در روستا را به تصویر می کشد.
 
«زنده باد زندگی» در ادامه، میزبان جمعی از مهرورزان خواهد بود که با شعار تهران شهر بدون گرسنه به پوشش موضوع  انتقال غذاهای تمیز و دست نخورده و هدایای مردم به نیازمندان خواهند پرداخت.
 
این برنامه با اهدافی چون واکاوی سبک زندگی اسلامی و ایرانی در جامعه معاصر، سرعت بخشی فرآیند فعالیت های اجتماعی، بررسی و نقد نهادها و سامانه های اجتماعی، پیگیری مطالبات مردمی و موضوعات اجتماعی سه روز در هفته پخش می شود.
 
«زنده باد زندگی» با تهیه کنندگی و اجرای محمدجعفرخسروی، کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که روز دوشنبه ساعت 9:40 روی آنتن شبکه دو می رود و باز پخش آن ساعت 10 دقیقه بامداد روز بعد است.
 
انتهای‌پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *