واکنش تند وزیر راه به گران نشدن بلیط قطار/بساط سازمان حمایت را جمع کنید!+ فیلم

13:28 - 29 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۵۳۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر راه و شهرسازی با انتقاد شدید از تداوم نظام قیمت‌گذاری در اقتصاد ایران تاکید کرد: باید با داشتن یک شهامت بسیار بزرگ در برنامه ششم توسعه، برای همیشه بساط سازمان‌هایی مانند سازمان حمایت و دیگر نهادهایی که قیمت‌گذاری را پیگیری می‌کنند، جمع شود.
به گزارش ، عباس آخوندی روز گذشته در مراسم بزرگداشت هفته حمل‌ و نقل با بیان اینکه تداوم نظام قیمت‌گذاری در اقتصاد ایران ناشی از یک نگاه سوسیالیستی و مارکسیستی است، اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه امام راحل در نامه خود به رهبر وقت شوروی رسماً اعلام کردند نظام سوسیالیستی و مارکسیستی به تاریخ پیوسته هنوز در کشور ما کسانی هستند که می‌خواهند با استفاده از رژیم قیمت‌گذاری اقتصاد کشور را مدیریت کنند.

در همین راستا امروز محمد رضا یاورزاده، معاون توسعه مدیریت سازمان حمایت در پاسخ به این اظهار نظر وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر محترم راه نظر خودشان را گفتند و این درست نیست.

وی ادامه داد: سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان یک سازمان قانونی و زیر نظر وزارت صنعت معدن و تجارت است و با این همه وظایف  اینطور نیست که بخواهیم همچین اظهار نظری در مورد این سازمان داشته باشیم.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *