رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توجه به مسائل فرهنگی از ضروریات است

12:10 - 29 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۴۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری استان قزوین توجه به مسائل فرهنگی را بسیار ضروری و مهم دانست.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام یعقوب عبدالهی در نشست تشریح و تبیین مدل ارزیابی و رتبه بندی دادگستری ها از حیث فرهنگی که در سالن اجتماعات دادگستری استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: خداوند سبحان را شاکریم که توفیق حضور در عرصه خدمت رسانی نظام اسلامی را داریم و امیدواریم بتوانیم از این فرصت برای تلاش برای رضایت مردم بهره ببریم.

وی افزود: براساس آیات و روایات ما انسان باید قبل از این که به حسابش رسیدگی شود، خود به حساب خویش رسیدگی کند.

معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: جمله "حاسبوا قبل ان تحاسبوا" همین معنا را بیان می کند بنابراین باید تلاش کنیم تا با اعمال صحیح و رعایت آنچه که لازم و جزو وظایفمان است، در مقام محاسبه بتوانیم پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای قوه قضائیه توجه به مسائل فرهنگی است از این رو معاونت فرهنگی در این مجموعه تأسیس و فعال شده است و البته در این خصوص توجه و تأکید زیادی نیز از سوی رئیس محترم قوه قضائیه می شود.

حجت الاسلام عبدالهی عنوان کرد: کار فرهنگی کاری اثرگذار و مهم است که باید بدان به خوبی توجه کرد و شکی نیست که در شرایط امروز نیز توجه به کار فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است در نتیجه ضروری است تا در این خصوص اقدامات ما بیشتر شود.

وی یادآورشد: هرچه بتوانیم کار فرهنگی کنیم قطع یقین برای آینده سرمایه گذاری کرده ایم از این رو باید کار فرهنگی را با برنامه و منسجم اجرا کنیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *