مقام معظم رهبری در ارتفاعات تهران+عکس/تصویر حاشیه ای امروز وزارت کشور/درگیری شدید و عجیب عروس و مادرشوهر!

19:29 - 28 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۲۰۷
مرگ دلخراش کارگر جوان در دستگاه میکسر، ورود حیوانات وحشی به مناطق مسکونی برای یافتن آب و غذا، مقام معظم رهبری در ارتفاعات تهران+عکس، عکس/ اشک‌های اینستاگرامی فکری برای پورحیدری و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
روحانی و رضایی با لباس شخصی +عکس
محسن رضایی در وب‌سایت شخصی‌اش عکسی با حسن روحانی منتشر کرده است که در آن، هر دو لباس شخصی به تن کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد این عکس در اوایل دهه 70 عکاسی شده است.

برق سال آینده گران می‌شود/تصویر حاشیه ای امروز وزارت کشور/درگیری شدید و عجیب عروس و مادرشوهر!

حاشیه های اولین روز ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

برق سال آینده گران می‌شود/تصویر حاشیه ای امروز وزارت کشور/درگیری شدید و عجیب عروس و مادرشوهر!

برق سال آینده گران می‌شود
به گزارش ایسنا، آرش کردی گفت: افزایش قیمت برق برای سال آینده در حال حاضر در سطح یک طرح در وزارت نیرو و هیات دولت مطرح شده، اما طبیعی است این افزایش قیمت صورت می‌گیرد.وی با بیان این‌که هر ساله در حوزه خدمات افزایش قیمت صورت می‌گیرد، اظهار کرد: صنعت برق نیز از این مساله مستثنی نخواهد بود و براساس مکاتبات صورت گرفته احتمال افزایش قیمت برق برای سال آینده وجود دارد.وی در خصوص تعامل توانیر با بخش خصوصی تصریح کرد: در شرایط فعلی اگر بخش خصوصی بخواهد برای صادرات قرار‌دادی را منعقد کند به لحاظ فنی و تکنیکی تا جایی که قوانین ما اجازه دهد آنها را حمایت می‌کنیم.

مرگ دلخراش کارگر جوان در دستگاه میکسر
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد از مرگ کارگر جوان بر اثر کشیده شدن داخل دستگاه میکسر خبر داد . حسین خاکپور افزود: این کارگر امروز حین کار در یک کارخانه تولید مواد غذایی در شهرک صنعتی توس جان خود را از دست داد. وی تصریح کرد: گوشه پیراهن این کارگر هنگام کار با دستگاه میکسر گیر کرده و کارگر جوان به داخل دستگاه کشیده شد. 
خاکپور با بیان اینکه این فرد به دلیل شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد، گفت: جسم بی جان وی پس از رهاسازی توسط نجاتگران سازمان آتش نشانی از دستگاه ، تحویل عوامل انتظامی شد. وی با بیان اینکه عدم استفاده از لباس کار و عدم رعایت نکات ایمنی این حادثه دلخراش را رقم زد، افزود: علت دقیق حادثه در دست بررسی است . خاکپور تاکید کرد: کارگران در کارگاه هایی که دارای دستگاه های کشنده هستند حتما باید از لباس مخصوص کار استفاده کنند .

ورود حیوانات وحشی به مناطق مسکونی برای یافتن آب و غذا
به گزارش ایلنا، در ارتباط با حمله گرگ به مناطق مسکونی در استان گیلان و در نزدیکی شهر رودبار گفت: این حوادث همواره در سال‌های گذشته نیز اتفاق افتاده و مختص امسال نیست.وی در ارتباط با این مساله که گفته می‌شود؛ سازمان حفاظت محیط زیست این گرگ‌ها را از منطقه‌ای به منطقه دیگر منتقل کرده است، اظهار کرد: چنین مساله‌ای صحت ندارد و ما گرگ به هیچ جا منتقل نمی‌کنیم.مدیرکل دفتر صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با دلیل حمله گرگ‌ها و دیگر حیوانات غیراهلی همچون پلنگ به مناطق مسکونی گفت: گرگ‌ها و پلنگ‌ها هرکدام قلمرو و زیستگاه گسترده‌ای را برای زندگی نیاز دارند، بنابراین هرچه ما بیشتر زیستگاه این جانوران را تخریب کنیم و روستا‌ها یا شهر‌ها را گسترش دهیم و وارد زیستگاه حیات وحش شویم، بیشتر شاهد رخداد چنین حوادثی خواهیم بود.تیموری توضیح داد: آب و طعمه مورد نیاز این جانوران به دلایل مختلف همچون خشکسالی، تخریب زیستگاه‌ها، از بین بردن حیات وحش و تخریب مراتع توسط انسان‌ها از بین رفته است و به همین علت این حیوانات ناچارند؛ برای یافتن آب و غذا از زیستگاه خود خارج شده و به دیگر مناطق ورود پیدا کنند.

مقام معظم رهبری در ارتفاعات تهران+عکس
کانال تلگرامی مقام معظم رهبری این عکس را از کوهنوردی ایشان در ارتفاعات تهران منتشر کرده است.

برق سال آینده گران می‌شود/تصویر حاشیه ای امروز وزارت کشور/درگیری شدید و عجیب عروس و مادرشوهر!

عکس/ اشک‌های اینستاگرامی فکری برای پورحیدری
اشک‌های فکری برای پورحیدری جاری شد و در اینستاگرام خود نوشت: از طرفدارای استقلال خیلی گله دارم...
بازیکن سابق استقلال تهران با انتشار تصویر زیر در اینستاگرام خود نوشت: خیلی دلم گرفته منصور پورحیدری باشی. پنجاه سال سابقه خدمت داشته باشی.جام های قهرمانی رو آورده باشی. لقب پدر ابی های شناسنامه استقلال رو داشته باشی و بعدش رو تخت بیمارستان باشی و حالت زیاد خوب نباشه و اونوخت نه خبری از مردم باشه نه مطبوعات و نه رسانه ها ... چی بگم ولی از طرفدارای استقلال خیلی گله دارم...

برق سال آینده گران می‌شود/تصویر حاشیه ای امروز وزارت کشور/درگیری شدید و عجیب عروس و مادرشوهر!

عکس/ تجمع مردم تایلند در حمایت از شیخ زکزاکی
مردم تایلند با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل در شهر بانکوک پایتخت این کشور خواستار آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه شدند.

برق سال آینده گران می‌شود/تصویر حاشیه ای امروز وزارت کشور/درگیری شدید و عجیب عروس و مادرشوهر!

ناسا:مردم رامسر، بهترین گزینه برای فضانوردی
به گزارش ایسنا، یکی از بزرگترین چالش‌های فرستادن افراد به فضا و سیاره مریخ، مساله تشعشع‌هایی است که از اشعه‌های کیهانی نظیر خورشید و سایر ستارگان در کهکشان ساطع می‌شوند. فضای کره زمین و میدان‌های مغناطیسی بدترین اشعه‌های موجود را منحرف می‌کند اما سیاره مریخ میدان مغناطیسی ندارد و این مساله باعث شده بخش اعظمی از فضای این سیاره به دلیل فقدان میدان مغناطیسی طی میلیون‌ها سال از بین برود.طبق فرضیه‌ای که ناسا پیش از این مطرح کرده بود، مریخ ابتدا دارای میدان مغناطیسی بوده، اما میلیاردها سال پیش در اثر سرد شدن آن را از دست داد و باعث شد یون‌های موجود در اتمسفرش تا حدود زیادی از آن جدا شوند.نشریه سی‌نت در ادامه می‌نویسد یکی از خطرهایی که فضانوردان را تهدید می‌کند قرار گرفتن در برابر این تشعشعات کیهانی است و کسانی که بدن‌های قوی‌تری دارند برای فرستادن به فضا افرادی مناسب‌ترند.بنا بر این مقاله، پژوهشگران سال‌هاست شهروندان شهر رامسر را که بیشترین میزان طبیعی تشعشعات کیهانی را داراست تحت نظر دارند. این شهر 80 درصد بیشتر از میزان عادی تشعشعات در سطح جهان را دریافت می‌کند. ابتلا به بیماری‌های ریه در میان رامسری‌ها بسیار پایین‌تر از حد متوسط در جهان است و گلبول‌های سفید که با تومورهای سرطانی مبارزه می‌کنند در بدن رامسری‌ها قوی‌تر از بقیه مردم جهان است.در کنار رامسر شهر دیگری در سواحل برزیل به نام گوراپاری از میزان بالای تشعشعات طبیعی برخوردار است که ساکنین آن می‌توانند برای فرستادن به فضا مناسب باشند اما متاسفانه هیچ یک از این افراد نمی‌توانند در برنامه فضایی ناسا قرار بگیرند زیرا ناسا فقط شهروندان آمریکایی را در حال حاضر ثبت‌نام می‌کند. در امریکا تنها جایی که شهروندان آن از لحاظ جسمی و دریافت تشعشعات طبیعی می‌توانند برای فرستادن به فضا مناسب باشند، ساکنین ایالت کلرادو هستند.

عکس/ تنها بانوی رفتگر ایران
صغری خانی شهرآبادی تنها بانوی رفتگر ایران است که در شهر پیش قلعه استان خراسان شمالی به مدت دوازده سال است که با تکیه بر دستانش روزگار می گذراند.

برق سال آینده گران می‌شود/تصویر حاشیه ای امروز وزارت کشور/درگیری شدید و عجیب عروس و مادرشوهر!

درگیری شدید و عجیب عروس و مادرشوهر!
به گزارش پارسینه، تیم پلیسی وقتی رفتارهای عجیب یک زن سن و سال‌دار را دیدند وی را تا داخل ساختمان همراهی کردند و در تحقیقات میدانی پی بردند این زن از سوی عروسش کتک خورده و خواستار ورود پلیس به ماجرا است.مادرشوهر که خیلی عصبانی بود وقتی همراه مأموران به کلانتری رفت ادعا کرد عروس و خواهر وی به خاطر اختلافاتی که داشته‌اند به خانه وی رفته و این زن را کتک زده‌اند.با اصرار مادرشوهر به شکایت از این دو خواهر خشمگین، دادیار مهدی صفریان از دادسرای ناحیه 2 تهران به تحقیق از مادرشوهر ناراحت پرداخت که این زن گفت: من یک پسر دارم که 9 سال پیش وقتی 18 ساله بود خواست با زنی ازدواج کند، با وجود مخالفت‌های ما او تصمیم خودش را گرفت و ما نیز برای ازدواج پیشقدم شدیم. به امید خوشبختی پسر و عروسم به حمایت از آنها پرداخته و هر دو را به خانه بخت فرستادیم. وی درحالی که بغض داشت، ادامه داد: چند سال بعد از ازدواجشان طبقه بالای خانه خودمان را در اختیارشان گذاشتیم تا هم ما تنها نباشیم و هم اینکه آنها پول اجاره‌خانه‌شان را خرج زندگی‌شان کنند.دو سال نخست هیچ مشکلی نداشتیم تا اینکه متوجه اختلاف‌های شدید بین پسر و عروسم شدیم، سعی کردیم با مشاوره و میانجیگری مشکلات را حل کنیم اما نشد تا اینکه بعد از مدتی عروسم به حالت قهر خانه را ترک کرد و پسرم نیز تصمیم گرفت به صورت مجردی زندگی کند.

این مادرشوهر افزود: پس از مدتی عروسم که انگار می‌دید پسرم قصد ندارد سراغش برود به خانه بازگشت و شروع به داد و بیداد کرد و بعد رفت. تصور می‌کردم این رفتار طبیعی است تا اینکه عروسم چند روز بعد به همراه خواهرش به در خانه من آمدند و شروع به ناسزاگویی کردند. وقتی خواستم آرام باشند آنها به من حمله کردند، خواهرش دست‌هایم را گرفت و عروسم پشت سر هم مرا کتک زد هرچه التماس می‌کردم که دست‌هایم را رها کنید هیچ کس توجهی نمی‌کرد تا اینکه مرا کشان کشان به داخل حیاط خانه بردند و وقتی دیدم چاره‌ای ندارم شروع به داد و فریاد کردم و از همسایه‌ها خواستم به پلیس 110 زنگ بزنند که همزمان عروسم داخل ساختمان دوید و بعد خواهرش را صدا زد. سریع به پلیس زنگ زدم و ماجرا را به آنها اطلاع دادم خودم نیز از ترسم تا زمانی که مأموران بیایند جلوی در حیاط ماندم تا بعد از رسیدن مأموران به همراه آنها به داخل خانه بروم، با همسر و پسرم تماس گرفتم و بعد به کلانتری رفته و شکایت کردم.

بعد از ادعاهای این مادرشوهر با درخواست دادیار صفریان عروس خشمگین نیز پای در اتاق بازجویی گذاشت تا از خود دفاع کند.عروس جوان گفت: مادرشوهرم چند سالی می‌شود که زندگی مرا نابود کرده است تا جایی که به بهانه خرید، مرا از خانه بیرون فرستاد و قفل‌های در را عوض کرد تا من نتوانم وارد خانه شوم، وقتی دیدم اجازه ندارم به خانه خودم بروم به کلانتری ستارخان رفته و شکایت کردم و توانستم همراه مأموران پلیس داخل خانه‌ام بروم.

وی افزود: شوهرم مدتی است نسبت به زندگی با من سرد شده و رفتارهای پنهانی‌ای دارد. مادرش هم می‌داند، آنها زمانی که قفل درها را عوض کردند و مرا از خانه بیرون کردند به دادگاه خانواده رفتند و عدم تمکین گرفتند که البته من ثابت کردم که شوهرم و مادرش مرا به خانه راه نداده‌اند، در این مدت همسرم هرچه داشت به نام مادرش کرد تا مهریه‌ام را هم نپردازد.
دادیار صفریان پس از شنیدن حرف‌های این عروس و مادرشوهر خواست که هردوی آنها رضایت بدهند تا پرونده این درگیری فامیلی بسته شود، اما ناگهان با رفتار عجیب عروس و مادرشوهر مواجه شد و آنها در محوطه دادسرا نیز دست از اختلاف و دعوا برنداشتند تا اینکه دستور بازداشت هر دو صادر شد و این دو زن به بازداشتگاه انتقال یافتند تا یا با دادن رضایت یا سپردن قرار کفالت تا زمان رسیدگی به پرونده‌شان آزاد شوند.

پادشاه عربستان برای شیعه‌کشی پول کلانی به دولت نیجریه پرداخته است
به گزارش خانه ملت، منصور حقیقت پور  در خصوص اعلام همبستگی عربستان با دولت نیجریه پیرامون حادثه تروریستی کشتار شیعیانی که توسط دولت نیجریه انجام شد، اظهار داشت: با این پیام مشخص شد که ملک سلمان دستور کشتار شیعیان را داده و پادشاه عربستان از این موضوع راضی است.نماینده مردم، اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا عربستان در این میان پول کلانی را به دولت فاسد نیجریه پرداخت کرده و این دولت تطمیع شده است.نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: جنایت نیجریه به گونه ای رخ داد که حتی هیتلر نیز این کار را انجام نداده بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *