رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای طرح سفیران پیشگیری در مدارس گلستان

11:42 - 25 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۰۰۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- شعبانی از امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان گلستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح معلمان مقطع ابتدایی پس از آموزش به عنوان سفیران پیشگیری در مدارس فعالیت خواهند کرد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، حسین شعبانی افزود: تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش استان منعقد شده است که در قالب آن معلمان مقطع ابتدایی استان پس از آموزش به عنوان سفیران پیشگیری در مدارس فعالیت خواهند کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان در ادامه بیان کرد: از آن جا که شخصیت و روحیه ی احترام به قانون از  کودکی در افراد شکل می گیرد تصمیم گرفتیم بخشی از برنامه ها پیشگیرانه را بر آموزش کودکان ،متمرکز کنیم.
وی افزود : در گام نخست این طرح  200 معلم ابتدایی از سراسر استان در قالب یک کارگاه دو روزه با پیشگیری و راهکارهای آموزش مفاهیم پیشگیری به کودکان، آشنا شدند.

وی تصریح کرد : این افراد قانون و اقدامات پیشگیرانه را به زبان ساده و قابل فهم به دانش آموزان ابتدایی آموزش خواهند داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: اجرای این طرح ، فرصت مناسبی را برای شناسایی و استفاده از ظرفیت های معلمان و انجمن های اولیا و مربیان در پیشگیری های رشد مدار فراهم می کند.

حسین شعبانی در ادامه بیان کرد: ما در پیشگیری رشد مدار به دنبال شناسایی و بهبود عوامل خطر در خانواده ، مدرسه ، گروه همسالان و رسانه ها،برای کودکان هستیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *