جوان تایلندی در محمودآباد مسلمان شد +عکس

5:00 - 28 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۹۹۹۵
خبرگزاری میزان - پرانی وانسیلا دختر 30 ساله تایلندی پس از ازدواج با جوان محمودآبادی به دین اسلام تشرف یافت.
به گزارش به نقل از خبرآنلاین، عصر روز گذشته یک بانوی تایلندی به اتفاق همسرایرانی خود که اهل محمودآباد بود با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان محمودآباد به دین مبین اسلام روی آورد.

جوان تایلندی در محمودآباد مسلمان شد +عکس

وی که اخیراً با همسر خود آشنا شده و پس از عقد به ایران آمده بود به هیچ دین و آیینی گرایش نداشته و بودایی بوده و از اینکه به ایران آمده و به دین اسلام گرایش پیدا کرد ابراز رضایت و خوشحالی نمود.

حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این آیین گفت: با توجه به موج اسلام ستیزی و جریان فکری مصموم داعش اما هنوز دین اسلام همچنان به عنوان والاترین ارزش انسانی برای نجات جوامع بشری مطرح میگردد.

امام جمعه محمودآباد ویژگیهای اخلاقی جوانان ایرانی را عامل جذب سایر افراد از اقصی نقاط جهان اظهار داشت و گفت: این هنر جوانان ایرانی است که با ادب و متانت و نوعدوستی و اخلاقیات متاثر از معصومین ما دلهای زیادی را جذب می نمایند.

سید داود موسوی در تشریح خاطرات دینی خود با اشاره به اینکه من نوه هیتلر صدرالعظم آلمان را مسلمان نمودم از او عامل تشرف به دین مبین اسلام را پرسیدم که گفت: حس نوعدوستی ایرانیان و اصالت خانواده نزد آنان باعث جذب من گردید.


/انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *