عمل به وظایف حفاظتی، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند

12:58 - 24 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۹۶۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: اگر بتوانیم به نحو احسن به وظیفه حفاظتی خود عمل کنیم و سلامت را ارتقا دهیم به همان میزان توطئه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد و اجازه عرض اندام به دشمن نخواهیم داد.
به  به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین خطیب در هفتمین همایش تخصصی علمی، آموزشی، سراسری مسئولین حفاظت و اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور با تبریک و تهنیت حلول ربیع الاول به چگونگی و تأثیر گذاری هجرت پیامبر گرامی از مکه به مدینه پرداخت. 

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به سابقه آشنایی خود با قاضی سراج اظهار داشت: پس از حضور ایشان در سازمان بازرسی کل کشور از نزدیک، توفیقات و پیشرفت های این سازمان را شاهد بودیم، ایشان در هر کجا که بودند خدمتگزار نظام اسلامی بوده‌اند. 

وی با بیان اینکه کار مجموعه مرکز حفاظت و سازمان بازرسی با یکدیگر تناسب دارند، گفت: کار سازمان بازرسی، نظارت در جهت سلامت جامعه است و مرکز حفاظت این وظیفه را در درون مجموعه های قوه قضائیه بر عهده دارد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب سازمان بازرسی کل کشور را پاکترین و سالم‌ترین مجموعه‌ها معرفی کرد و گفت: ارتقای سلامت سازمان بازرسی کل کشور ارتقاء سلامت نظام مقدس است و با اقدامات حفاظتی می توان از این دستاورد تاریخی امام و شهدا پاسداری کرد.

وی ادامه داد: دشمنان وقتی می بینند این نظام توانسته الگو جهانیان شود و دشمنان خود را به تکاپو وا دارد و تمام امکانات خود را بسیج کردند که آن را به زانو درآورند و بر همین اساس در اوایل پیروزی انقلاب به دنبال تجزیه ایران بودند و پس از آن قصد کودتایی داشتند و بعد از اینها که موفق نبودند با تحمیل کردن جنگ تحمیلی بزرگترین هزینه را به نظام وارد کردند.

 رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه افزود: پس از جنگ تحمیلی در دوران سازندگی توطئه های مختلف را در دستور کار خود قرار دادند. از جمله تهاجم فرهنگی و تحریم در لایه های مختلف، کار به جایی رسید که در سال 78 به این اطمینان رسیدند که می توانند فتنه بزرگی برپا کنند و در سال 88 تکمیل شده آن را با فتنه ای عظیم از درون مجموعه نظام پیگیری کردند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه 88 چراغ راهنمای دشمن و استکبار شد، گفت: آن‌ها فهمیدند اگر بخواهند ضربه‌ای اساسی به نظام وارد کنند راهش این است که فتنه و توطئه و نفاق را از مجموعه درون نظام پیگیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با بیان اینکه فتنه در فضای آلوده و منجلاب شکل می گیرد، تصریح کرد: اگر جامعه ای، سلامت جسمی، روحی، فکری، مالی و اخلاقی خود را حفظ کند می تواند بر هر فتنه ای ظفر یابد و ما اگر بتوانیم به نحو احسن به وظیفه حفاظتی خود عمل کنیم و سلامت را ارتقا دهیم به همان میزان توطئه های دشمن نقش بر آب خواهد شد و اجازه عرض اندام به دشمن نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم به وظیفه حفاظتی خود عمل کنیم باید جایگاه آن را نیز فراهم کرده باشیم، گفت: در ادارات کل بازرسی استانها، جایگاه حفاظت به قدر لزوم دیده نشده است و اغلب مسئولان حفاظت در ادارات کل استانی مسئولیت دیگری نیز عهده دارند لذا جایگاه افراد حفاظت متناسب نیست.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *