استفاده از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای در پیشگیری از وقوع جرم

15:28 - 23 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۹۳۴۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- جعفری بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای در پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.
«مهدی جعفری» در گفت‌وگو با   استفاده از نیروی انسانی متخصص را با توجه به تشکیل حوزه اطلاع رسانی، ارتقاء آگاهی‌های عمومی و افکار سنجی در معاونت اجتماعی و پیشگیری لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: دراین رابطه می بایست همکاران قضایی را آموزش‌های فنی و تخصصی دهیم.

مشاور معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در ادامه افزود: با دانشگاه‌ها و اساتید مختلف وارد مذاکره شدیم و نیازهای آموزشی دراین رابطه متنوع است و فقط حوزه خبر،خبرنویسی و گزارشگری نیست.

وی ادامه داد: مبانی مختلف روابط عمومی، ارتباط جمعی ،سوژه یابی ، عکس‌های خبری و تحلیل خبر مورد توجه است و سعی داریم که رابط رسانه ای ما بتواند از ظرفیت‌های مختلف رسانه ای برخوردار شود.

جعفری با بیان اینکه نیاز به  اطلاع رسانی از عملکرد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به مردم و جامعه را احساس می‌کنیم اظهار کرد: در گام اول با شناخت نیازهایمان سرفصل های اموزشی را طراحی کردیم و در نهایت 11 مبحث اصلی را به اعضای حاضر ارائه خواهیم کرد و دعوت شدگان در 11 مبحث تخصصی آموزش می بینند.

مشاور معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ادامه داد: مسئله اثر بخشی و سنجش آن بسیار مهم است و با تکنیک‌های مختلف که از لحاظ روش شناسی علمی مورد تایید است ارزیابی اثر بخشی دوره ها را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه گفت: شرکت کنندگان گواهی های تخصصی معتبر دریافت خواهند کرد. این فرایند ارتباط با رسانه‌های استانی و ملی را تقویت می‌کند و در نهایت این کارگاه‌ها را با استفاده از روش های غیرحضوری و مجازی ادامه خواهیم داد.

دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع رسانی و افکار سنجی افزود: با ورود جدی به این عرصه در ادامه کار دوستان را از لحاظ مهارتی و دانشی حمایت خواهیم کرد و این آموزش استمرار خواهد داشت.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *