مهمانداری که اشک مسافر را درآورد + تصاویر

12:41 - 22 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۷۶۴
خبرگزاری میزان - مسافران "هاینان ایرلاین"-چین- در مسیر پروازی "ژنگژو" به "هاینان" شاهد رفتار یک مهماندار در طول این پرواز بودند که اشک یک مسافر را در آورد.
به گزارش به نقل از قطره،"نیو" مسافر 71 ساله این پرواز بود که به دلیل سکته ،دچار معلولیت شده و در انجام بسیاری از کارهایش ناتوان است.

مهمانداری که اشک مسافر را درآورد +عکس

"فن زسونگ" مهماندار پرواز هنگامی که متوجه شد مسافر 71 ساله قادر به خوردن غذا نیست و نمی تواند حتی قاشقش را برای غذا خوردن در دست بگیرد ،با مهربانی تمامی روی دو زانو نشسته و به او غذا داد.

مهربانی این مهماندار باعث شد تا نیو-استاد بازنشسته دانشکده پزشکی- احساساتی شده و اشک هایش سرازیر شود اما زسونگ صبورانه او را آرام کرده و به کارش ادامه داد.

مهمانداری که اشک مسافر را درآورد +عکس

این مهماندار جوان از سال 2004 کارش را آغاز کرد و به خاطر رفتارهای خوبش بارها مورد تقدیر قرار گرفت.

مهمانداری که اشک مسافر را درآورد +عکس

او نشان داد که کارش تنها مجموعه ای از آموزش ها و تمرینات ثابت نیست و شرط اصلی این کار (و یا حتی هر کاری) داشتن قلبی رئوف است.

تصاویری را مشاهده می کنید که توسط دیگر مسافران این پرواز به ثبت رسیده است.

مهمانداری که اشک مسافر را درآورد +عکس

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



مسعود
|
-
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
0
خواهشا به صدا و سيما بگيد پخش كنه تا شايد بعضي ها ياد بگيرند . فرقي نميكنه مهماندار باشي يا دكتر و پرستار و .... مهربوني و معرفت و آدم بودن به قدرت و مقام نيست .
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
0
عالی بود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *