اجرای عدالت، مهمترین محور توسعه و پیشرفت در جامعه اسلامی است

0:00 - 21 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۳۵۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام جعفری گفت: مهمترین محور توسعه و پیشرفت در جامعه اسلامی اجرای عدالت است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام جعفری در جمع دادستان‌های این استان گفت:مهمترین محور توسعه و پیشرفت در جامعه اسلامی اجرای عدالت است و عدالت نیز یک عنصر اصلی در ارتقا کمی و کیفی زندگی بشردر همه جوامع، به ویژه جامعه اسلامی است و عدالت در نظام اسلامی به عهده دستگاه قضایی که می تواند دراین خصوص نقش ویژه ایفا نماید.

دادستان مرکز استان مازندران با اشاره به این که به برکت اسلام و خون شهدا نظام مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران حاکم است گفت: ما به طور متوسط هر سال یک انتخابات در کشور داریم که این امر نشان از دموکراسی واقعی در کشور است.

 وی ادامه داد: بسیاری از کشورها که بوبی از دموکراسی نبرده اند، امروز داعیه پرچم داری دموکراسی در جهان دارند و با حمایت از اسلام سلفی و تکفیری این همه جنایت را مرتکب می شوند.اما نظام اسلامی بدون هیچ حاشیه ای تعیین سرنوشت را به عهده مردم گذاشته که یکی از آنها، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش رو است .

 جعفری گفت:آنچه مهم است انتخابات باید در راستای منویات مقام معظم رهبری همراه با رقابت سالم و دوستانه و با حضور سلیقه های سیاسی که در درون نظام هستند، برگزار شود.

 وی ابراز امیدواری کرد: مردم کشورمان با حضور پر شور در انتخابات آتی حماسه دیگر خلق نمایند و پاسخ محکمی به یاوه گویان بدهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *