رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری جلسه شورای اداری زندان مرکزی بوشهر

2:30 - 19 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۹۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - جلسه شورای اداری زندان مرکزی بوشهر با حضور مدیر کل زندان های این استان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره زندانهای استان بوشهر، حسینی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های بوشهر  در جلسه شورای اداری زندان مرکزی این استان ضمن حساس خواندن محیط زندان، وفاق و یکدلی کارکنان را عامل به سرانجام رسیدن اهداف مورد نظر مسئولین عالی قضائی عنوان کرد.

وی افزود: تمامی واحدها در محیط زندان به صورت زنجیروار به یکدیگر متصل بوده و نیاز است کارکنان علاوه بر انجام امورات مربوط به خود، در جایی که دیگر واحدها نیاز به همکاری دارند، جهت یاری رساندن به آن واحد بسیج شوند.

در ادامه مسئول حفاظت و ملاکی، رئیس اداره بازرسی، نکات و ایده هایی را جهت بهتر اجرایی شدن امورات یادآوری و بیان کرد.

حیدری، مدیر کل زندان های استان، با تشکر و قدردانی از عملکرد خوب و مطلوب تمامی کارکنان، هدف از برگزاری جلسات را اشاره به نقاط ضعف و کمبودها و تلاش جهت مرتفع شدن آن بیان و عنوان کرد: جلسات صرفا جهت بهبود روند موجود ااست و سعی و تلاش ما بر این است که جلسات آینده به صورت تخصصی و ورود مسئولین واحدهای زندان به این جلسات جهت بیان مشکلاتی که مستقیماً با آن سر و کار دارند برگزار گردد.

وی اضافه کرد: نکات و مسائلی که توسط کارکنان و مسئولین ارائه گردید، مسائل قابل تاملی است که نیاز است به طور جدی پیگیری و راهکارهای عملی آن ارائه گردد. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *