رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری کارگاه پیشگیری از ورود مواد مخدر و اشیاء ممنوعه به زندان

1:15 - 19 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۹۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - کارگاه پیشگیری از ورود مواد مخدر و اشیاء ممنوعه در راستای آئین نامه سازمانی حفاظت اطلاعات در اداره زندانهای استان ایلام برگزار شد.
 به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان ایلام، حفاظت اطلاعات زندانهای ایلام در راستای اجرای مفاد آئین نامه سازمانی به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری ورود مواد مخدر و اشیاء ممنوعه به زندان اقدام کرد. 

علی حسنوند معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندانهای استان ایلام ضمن عرض تسلیت ایام رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اذعان داشت: با استفاده از پتانسیل و توانایی نیروهای یگان حفاظت در سطح زندانهای استان ایلام و ارائه راهکارهای نوین در ضمن آسیب شناسی زندان، از ورود مواد مخدر و اشیاء ممنوعه به داخل زندان جلوگیری خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اقداماتی از قبیل کنترل دقیق تر مبادی ورودی زندانها،استفاده از نظرات و پیشنهادات نیروهای یگان حفاظت ، شناسایی نقاط و اماکن کور زندان ، تشویق و ترغیب کاشفین مواد مخدر و اشیاء ممنوعه، تقویت و توسعه کلاسهای مبارزه با مواد مخدر و آشنایی با آنها،انجام بازرسی های غیرمترقبه و .... می تواند ضریب ورود مواد مخدر و اشیاء ممنوعه را به زندانها به شدت کاهش دهد.

حسنوند گفت:‌ اولویت‌ ما در یگان حفاظت زندان‌ها استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های نوین است ضمن اینکه به دنبال آموزش پرسنل به خصوص پرسنل کادر و وظیفه در این خصوص هستیم.

حسنوند با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای جلوگیری از ورود اشیا ممنوعه و مواد مخدر به داخل زندان انجام شده است اظهار داشت: کوچک‌ترین غفلت باعث لغزش و پشیمانی می‌شود و باید ضمن هوشیاری کامل و استفاده از تفکر، فضا را برای افراد سودجو ناامن کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *