محدودیتهای ترافیکی پلیس تهران برای فردا

12:44 - 18 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۷۹۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از تمهیدات پلیس راهور تهران در مسیرهای منتهی به مصلی خبر داد و گفت: از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه با توجه به ورود دسته جات و هیات‌های عزاداری به مصلای تهران محدودیت‌های مقطعی در خیابان‌های شهید قنبرزاده، بهشتی، مفتح، مطهری، میرعماد و پاکستان اعمال خواهد شد.
محدودیتهای ترافیکی پلیس تهران برای فردا
سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره تمهیدات راهور به مناسبت رحلت پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی اظهار کرد: پلیس راهور  روز پنجشنبه در آماده باش به سر می‌برد، به طوری که نیروهای خود، ایمنی و همچنین تسهیل در عبور و مرور عزاداران و شهروندان را تأمین خواهد کرد. در واقع از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه با توجه به ورود دسته جات و هیات‌های عزاداری به مصلای تهران محدودیت‌های مقطعی در خیابان‌های شهید قنبرزاده، بهشتی، مفتح، مطهری، میرعماد و پاکستان اعمال خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که محدودیت‌ها مقطعی در این رو اعمال خواهد شد، گفت:  پاکسازی این معابرنیز از فردا در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد و اگر خودرویی در محل ممنوع  یا نامناسبی توقف کرده باشد ماموران پلیس نسبت به جابه جایی خودرو اقدام کرده و سپس محل قرار گرفتن خودرو را به مالک اطلاع خواهند داد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که ماموران راهور فاتب تا پایان مراسم حضور فعال خواهند داشت، خاطرنشان کرد: مترو و اتوبوسرانی نیز تسهیلاتی برای این روز در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین از شهروندان درخواست می‌کنیم از وسایل حمل و نقل عمومی برای عزیمت به مصلی استفاده کنند.

انتهی پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *