رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نگارش بلندترین رمان تخیلی به زبان فارسی

23:50 - 18 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۷۱۰
خبرگزاری میزان - نگارش بلندترین و طولانی ترین رمان ژانر تخیلی (فانتزی) به زبان فارسی به نویسندگی سارا صولتی از نیمه گذشت.
به ، سارا صولتی نویسنده و هنرمند کشورمان موفق شد رکورد بلندترین رمان تخیلی (فانتزی) به نام سی جی ام ویگو مورتنسن (دزو-وینا) را برای فارسی زبانان به نگارش درآورد.
 
دلیل اصلی وی برای آغاز نویسندگی این کتاب شعری با نام بازگشت به بابل بود که بازیگر آمریکایی سه گانه ی ارباب حلقه ها (ویگو مورتنسن) در سال 2003 در یک گردهمایی ضد جنگ آن را برای حضار خواند.
 
نکته جالب توجه درباره ویگو مورتنسن، بازیگر نام آشنای آمریکایی می توان به این نکته اشاره کرد که وی در سال های اوج شهرت خود در خرداد ماه سال 2006 طی یک سفر به ایران از سارا صولتی در حمایت از این رمان با ارزش و نفیس تقدیر کرده است.
 
این نویسنده کشورمان بیشتر از یک دهه از عمر خود را بی وقفه روی این پروژه مشغول به کار بوده است. صولتی موفق شده بیش از نیمی از این رمان را که بیشتر از 100 جلد است را به اتمام برساند.
 
این رمان همانگونه که ذکر شد CJM Viggo Mortensen نام دارد. در سال 1383 سه جلد اول این رمان از طریق اینترنت در اختیار برخی از علاقه مندان قرار گرفت و درآمد حاصل از آن به طور کامل به زلزله زدگان بم اختصاص داده شد.
 
انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *