زنجان میزبان سومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان قوه قضائیه

10:28 - 18 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۶۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- مقدمی گفت: ۲۵ و ۲۶ آذرماه سال جاری، زنجان میزبان ۷ استان در سومین دوره از مسابقات قرآنی منطقه یک کارکنان و خانوده‌های قوه قضائیه خواهد بود.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، بشیر مقدمی اظهار کرد: این دوره از مسابقات 25 و 26 آذرماه با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، قزوین، زنجان، البرز، قم، مرکزی و سمنان در محل هتل پیام زنجان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان در ادامه  افزود: سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و خانوده‌های پرسنل قوه قضائیه در 4 رشته مفاهیم، قرائت، ترتیل و حفظ در بین همکاران و خانواده‌های آنها شامل فرزندان و همسران کارکنان برگزار می‌شود.

مقدمی با بیان اینکه برگزیدگان مسابقه به مرحله کشوری قرآن مسابقات قوه قضائیه راه خواهند یافت، تصریح کرد: 114 نفر در این دوره از مسابقات شرکت دارند و برگزیدگان مسابقه به مرحله کشوری مسابقات قوه قضائیه که بهمن ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

مقدمی تأکید کرد: با توجه به اینکه زنجان میزبان این دوره از مسابقات است نفرات دوم مرحله اول نیز مجاز به شرکت در مرحله دوم مسابقات بودند که از مجموع 114 شرکت‌کننده 32 نفر از زنجان در زمره شرکت‌کنندگان خواهند بود.

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: اختتامیه مسابقات با سخنرانی حجت‌الاسلام معصومی‌لاری معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان زنجان و با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *