استان فارس میزبان جشنواره هنری ویژه تئاتر فجر زندانهای کشور

21:30 - 17 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۵۶۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان-مدیرکل زندانهای فارس گفت: جشنواره هنری ویژه تئاتر فجر زندان که چهارمین جشنواره هنری زندانهای کشور در سال جاری است به میزبانی استان فارس در حال برگزاری است. این جشنواره در رشته های تئاتر صحنه ای ، تئاتر خیابانی، تئاترعروسکی، نمایشنامه نویسی، عکس تئاتر و پوستر تئاتر به صورت غیرحضوری برگزارمی شود.
به گزارش ،مدیرکل زندانهای فارس با اعلام این خبر گفت: جشنواره هنری ویژه تئاتر فجر زندان که چهارمین جشنواره هنری زندانهای کشور در سال جاری است به میزبانی استان فارس در حال برگزاری است. این جشنواره در رشته های تئاتر صحنه ای ، تئاتر خیابانی، تئاترعروسکی، نمایشنامه نویسی، عکس تئاتر و پوستر تئاتر به صورت غیرحضوری برگزارمی شود.
 
سیدحشمت اله حیات الغیب افزود: تعداد 76 اثر در رشته های مختلف از زندانهای سراسرکشور دراین جشنواره شرکت کرده اند و آثار آنها را دبیرخانه جشنواره دریافت کرده است.
 
وی یاداور شد: بیشترین آثارارسال شده در بخش تئاتر صحنه ای با 37 اثر است.

مدیرکل زندانهای فارس تأکید کرد: شاخص های داوری جشنواره عبارتنداز نفرات اول تا سوم بهترین کارگردانی، بهترین نویسنده، بهترین بازیگر، بهترین طراح صحنه، بهترین طراح گریم، بهترین موسیقی، بهترین پوستر، بهترین عکس اجرا و بهترین تصویربرداری از نمایش می باشد و از نفرات برگزیده این جشنواره در فستوال هنری زندانهای کشور که به زودی دریکی ازاستانهای کشور برگزارخواهد شد با اهداء دیپلم افتخار و لوح تقدیر و جوایزی قدرانی و تجلیل خواهد شد.
 
لازم به ذکر  است کار داوری این آثار از روز یکشنبه 15/9/94 آغاز شده که نتایج داوری در روز20/9/94 به ستاد سازمان زندانها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور اعلام خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *