مراسم اهدای احکام روسای هیئت های ورزشی نزاجا برگزار شد

17:26 - 17 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۵۵۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-مراسم اهدای احکام روسای هیئت های ورزشی نزاجا با حضور امیر احمد رضا پوردستان، عصر امروز در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
مراسم اهدای احکام روسای هیئت های ورزشی نزاجا برگزار شدبه گزارش ، مراسم اهدای احکام روسای هیئت های ورزشی نزاجا با حضور امیر احمد رضا پوردستان، معاونین و مسئولین نزاجا روسای هیئت‌های ورزشی عصر امروز در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

سرهنگ مرتضی حسن پور مدیر کل تربیت بدنی نزاجا در ابتدای این مراسم با بیان اینکه نام نیروی زمینی در ورزش کشور به یک "برند" خوش نام تبدیل شده است اظهار داشت: حضور 26 تیم ورزشی نیروی زمینی در 20 رشته ورزشی، سرمایه ای گرانبها را در اختیار ورزش قهرمانی کشور قرار داده است.

وی افزود: هم اکنون باشگاه نیروی زمینی در لیگ برتر تیراندازی بانوان و آقایان، چوگان، واترپلو و تیراندازی با کمان، در رتبه اول رده بندی ایستاده است.

سرهنگ حسن پور ادامه داد: در حال حاضر 100 هزار نفر از نیروهای نزاجا در سطح یگانها درگیر رقابت های داخلی و انتخاباتی درون سازمانی هستند که در نهایت تیم های منتخب آنها در مسابقات قهرمانی نزاجا شرکت خواهند کرد.

مدیر کل تربیت بدنی نزاجا همچنین عنوان کرد: تربیت بدنی نزاجا در 35 رشته مسابقات قهرمانی آجا نیز شرکت کرد که در مجموع حائز 22 عنوان قهرمانی شد.

امیر پوردستان در این مراسم احکام روسای فدراسیون‌های ورزشی نیروی زمینی را به آنها تقدیم کرد و با اشاره فعالیت های ورزشی نزاجا گفت: و گفت: با توجه به تهدیدات، روش ورزشی ما نیز عوض شده و در تمرینات، از تجهیزات نیز استفاده می کنیم.


در  این مراسم با حضور سرهنگ حسن پور، مدیریت تربیت بدنی نزاجا، امیر پوردستان از سه ورزشکار نیروی زمینی ارتش به نام‌های الهه احمدی، محسن صمدی و علی اصغر موسوی که در عرصه‌های جهانی موفق به کسب مدال شدند تقدیر کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *