سران رژیم صهیونیستی اکنون قند در دلشان آب می شود

13:34 - 17 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۳۸۹
خبرگزاری میزان - سران رژیم صهیونیستی با دیدن شرایط منطقه غرب آسیا و بحران هایی که گریبان کشورهای اسلامی را گرفته است، شادمان از این وضعیت، شاید به روی خود نیاورند اما اکنون قند در دلشان آب می شود.
به گزارش گروه بین الملل کشورهای اسلامی  با فتنه ای که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده، اکنون به یک خود درگیری دگر ساخته دچار شده اند. مردم و ارتش های این کشورها درگیری سختی را تجربه می کنند اما در این میان خبری از اسرائیل نیست و صدایی از او در نمی آید. در حالی که یکی از کشورهای اصلی حامی تروریست در منطقه همین رژیم اشغالگر و جنایتکار است.

بارها در خبرهای موثق منتشر شده است که به دفعات تعدادی از ساکنان سرزمین های اشغالی به راحتی از مرزهای فلسطین اشغالی با سوریه به گروه های تروریستی تکفیری در سوریه پیوسته اند.

در تازه ترین گزارشی که در همین زمینه منتشر شده شب گذشته 32 نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی به تروریست های تکفیری در سوریه پیوسته اند. مرزهای اسرائیل با کشورهای همسایه اطراف خود، مرزهایی است که به شدت کنترل می شود و از هر گونه موانع برای جلوگیری از عبور و مرور در آنها استفاده شده و اگر نگوییم محال اما به سخ  زذذ  تی می توان از مرزهای زمینی رژیم صهیونیستی عبور کرد.

بدون شک ملحق شدن ساکنان سرزمین های اشغالی به گروه های تروریستی در سوریه با هماهنگی و برنامه ریزی مقامات این رژیم انجام شده است. چنین اتفاقی برای اسرائیل چند سر برد است. از یک سو شهروندان فلسطینی را درگیر جنگ با دولت و ملت سوریه می کند و سر آنها به این موضوع گرم می شود، از سوی دیگر تعداد شهروندان فلسطینی سرزمین های اشغالی را کاهش می دهد.

موضوع اصلی جهان اسلام همواره و همیشه فلسطین و جنایات و اشغالگری اسرائیلی ها بوده است اما اکنون به خاطر رفتارها و اقداماتی که از سوی برخی سران کشورهای مسلمان در منطقه انجام شده، این موضوع مهم و اساسی به حاشیه رفته است.

اکنون بسیاری از نیروهای جبهه مقاومت درگیر بحران های منطقه همچون سوریه و عراق هستند، جمهوری اسلامی ایران هم مستقیم و غیر مستقیم برای حمایت و دفاع از محورهای جبهه مقاومت به بحران ها ورود کرده است. این امر اجتناب ناپذیر بود اگر جمهوری اسلامی ایران وارد ماجرا نمی شد و از دولت و ملت سوریه و عراق حمایت نمی کرد اکنون شرایط برای اسرائیل بسیار مطلوبتر می بود.

اما بید توجه داشت که چنین شرایطی ماندگار نیست و اگر تغییر مثبتی نداشته باشد با وخیم تر شدن اوضاع و بحران در منطقه، رژیم صهیونیستی هم در آتش جنگ در منطقه خواهد سوخت.

آمریکایی ها نمی توانند برای حفاظت از اسرائیل جادویی یا وردی بخوانند تا این رژیم در امنیت کامل قرار داشته باشد، زمانی که مردم و کشورهای منطقه غرب آسیا هر روز کشته می شوند و سرزمینشان ویران می گردد.

اسرائیل شاید اکنون در شرایط خوبی قرار گرفته است، اما این شرایط برای او دائمی و ماندگار نخواهد بود. پایان این بحران تثبیت جبهه مقاومت اسلامی است. آنگاه نوبت اسرائیل خواهد رسید و خنده های شیطانی آنها هم پایان خواهد یافت.



ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
وقتی جنگ در منطقه شعله ور شد و وضعیت شیر تو شیر شد ما میتوانیم از فرصت استفاده کنیم و اسرائیل را موشک باران کرده و نابود سازیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *