سامانه ثبت اعتراض به حذف یارانه از کار افتاد + واکنش وزارت تعاون و کار

11:40 - 16 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۶۸۳۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
خبرگزاری میزان – سامانه http://www.yaraneh10.ir/prs که به منظور ثبت اعتراض برای حذف یارانه بگیران در نظر گرفته شده است غیرفعال و امکان ثبت اعتراض وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، علی ربیعی طی گفت وگوی تلویزیونی اخیر خود از حذف حدود 3 میلیون یارانه بگیر خبر داد و از سوی دیگر اعلام کرد که 80 درصد این جمعیت اعتراضی به حذف یارانه نداشته اند.

در حال حاضر هر فردی که خواهان ثبت اعتراض خود را به حذف یارانه را داشته باشد امکان آن وجود ندارد زیرا سامانه http://www.yaraneh10.ir/prs از کار افتاده است و امکان درج کد امنیتی برای ثبت اعتراض وجود ندارد.

عدم ثبت اعتراض از یک سو و از سوی دیگر عدم رسیدگی به موقع به اعتراضات و فاکتورهای غیرکارشناسی در خصوص حذف یارانه بگیران سبب انتقادات مردم شده است.


بنا بر این گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به این خبر در اطلاعیه ای اعلام کرد: در حال حاضر سامانه ثبت اعتراض یارانه به نشانیwww.yaraneh10.ir به  دلایل فنی به مدت 10 روز مسدود است .

بر اساس اعلام این مرکز ، بی شک برنامه ریزی به گونه ای خواهد بود تا فرصت کافی برای کسانی که می خواهند اعتراض کنند یا اعتراض خود را پیگیری کنند، فراهم باشد .






سعید
|
-
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
با سلام.حذف یارانه به صورت اتفاقی می باشد و بر اساس ملاک خاصی صورت نمی گیرد اینجانب مدت یک سال پیش ازدواج کرده ام و زندگی مستقلی دارم اما به دلیل نیاز پدرم یارانه خودم را جدا نکردم شغل آزاد دارم دارای یک خودرو لیفان می باشم یک کامیون هوو به صورت شراکتی داشتم که شش ماه پیش فروختیم و سند به نام فرد دیگری زده شد مهر ماه یارانه پدرم را به دلیل درآمد من قطع کردند پدرم به قطع یارانه خود اعتراض کرد اما هیچ پاسخی ندادند حالا وزیر رفاه اومده می گیه 80درصد اعتراض نکردند 10درصد رفتند پی کارشان 10درصد هم اعتراض کردند ما جوابی ندادیم
عبدی
|
-
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
یارانه ما را حذف کردند اعتراض کردیم جوابی ندادنددر اعتراض نوشتم که بیمار سرطانی دارم که ماهی 2میلیون تومان با بیمه هزینه شیمی درمانی اش است و حاضرم مدارک ارائه کنم که خودر یی که به خاطر آن یارانه ما را قطع کردید بیش از یک سال است که فروخته ام و هزینه بیمارم کرده ام اما هیچ توجهی به آن نشد ثروتمندان یارانه می گیرند ما بدبختها یارانه مان قطع می شود خداوند جوابشان را بدهد ما جز خداوند به کسی امیدی نداریم
حبیب اله ساعد ضروری
|
-
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
با سلام و احترام قریب به 8 ماه است که یارانه ام را به علت داشتن زمین زراعی در حسن آباد مشهد قطع کردند اینجانب در اعتراض اعلام نمودم که اینجانب اهل رشت میباشم و تا کنون پایم نیز به حسن آباد مشهد نرسیده است. دو ماه پس از اعتراض من ساعت 8 صبح روز 5شنبه ای (تاریخ دقیقش یادم رفته است) تلفنی به من اطلاع داده شد؛ «از پیگیری موضوع منصرف شوم زیرا قرار است که کلاً یارانه ها حذف شوند» من هم گفتم که اگر برابر قانون قرار است حذف شود که دیگر نیاز به تلفن زدن نبود. قانوناً یارانه به ملت ایران پرداخت شد قانوناً هم مال همه ملت حذف شود نیاز به اعلام انصراف نیست و مجدداً به قطع یارانه ام اعتراض نمودم متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی نشد.
رقیه عبدلی برچلوئی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
0
0
سلام یارانه منودخترم این ماه قطع شده چرا کالابرگ شارژنشده 21 دی ماه 1402
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *