وضعیت ترافیک تهران در اولین برف پاییزی +عکس

11:52 - 16 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۶۷۸۰
خبرگزاری میزان - بارش اولین برف پاییزی در پایتخت، تراکم و افزایش حجم ترافیک خودروها در برخی معابر را در پی داشت.
وضعیت ترافیک تهران در اولین برف پاییزی +عکسبه گزارش به نقل از ایسنا، صبح امروز در پی بارش برف پل طبقاتی آیت‌الله صدر مسیر شرق به غرب از خیابان قیطریه تا تونل نیایش، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از بلوار دهکده المپیک تا بزرگراه اشرفی اصفهانی، مسیر غرب به شرق بزرگراه علامه جعفری از بزرگراه شهید باکری تا بزرگراه شهید ستاری، مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله حکیم از بزرگراه شهید ستاری تا خیابان آزادگان، مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری از بزرگراه علامه جعفری تا بزرگراه شهید فهمیده و مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج از میدان شهید کلاهدوز تا شهرک قصر فیروزه با ترافیک سنگینی مواجه است.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: برف شهید پاییز مسیر

آدم برفی
|
-
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
امروز در منطقه 1 و 2 تهران مردم شاهد بارش غیر منتظره برف بودن که نسبتاً هم سنگین بود برای مثال اتوبان اشرفی اصفهانی(سیمون بلیوار تا چهار راه مرزداران ) از ساعت 5 تا 8 صبح مسدود بود و غیر قابل تردد اما با وجود این شرایط آموزش و پرورش فقط مدارس مقطع دبستان منطقه یک رو تعطیل کرد . در چنین شرایطی که وسایل نقلیه عمومی(BRT,تاکسی) در دسترس نیست و خیابان ها و پیاده رو ها غیر قابل تردد هستند یا باید مدارس تعطیل بشه یا مسولان تدابیر خاصی واسه چنین شرایطی داشته باشن و چاره اندیشی کنن تا مردم اسیر نشن و اول صبح توی برف اسیر نشن .... به نظر من شهر در چنین روز هایی به بازرسی و مدیریت میدانی احتیاج داره
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *