كاهش صددرصدی قتل در شهرستان قلعه گنج

1:15 - 16 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۶۶۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - سالاری از كاهش ۱۰۰ درصدی قتل و از ابتدای سال جاری تا كنون درشهرستان قلعه گنج خبر داد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مسلم سالاری با اعلام این خبر گفت : با برنامه ریزی و تدابیری که توسط مسئولین درسال گذشته صورت پذیرفت ،‌ از ابتدای سال جاری تا به امروز شاهد کاهش صد در صدی قتل در این شهرستان هستیم.

وی اعلام کرد: خوشبختانه درجرائم خشن وامنیتی از جمله آدم ربائی،سرقت مسلحانه و سرقت به عنف،با کاهش چشمگیر جرائم نسبت به سال گذشته روبرو بوده ایم.

این مقام قضائی با بیان اینكه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شعارسال را "دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی" نام گذاری کرده اند،گفت:دادگستری قلعه گنج با همکاری همه نهادها بالاخص دستگاه های امنیتی و انتظامی و همچنین همکاری و اموزش مردم درجهت ارتقاء امنیت در جامعه گام برداشته است.

سالاری تاکید کرد: آموزش افراد جامعه درجهت ارتقاء سطح آگاهی حقوقی وقضائی وافزایش تعاملات با مردم و تقویت ارتباط با سازمان ها نقش موثری در خصوص پیشگیری از جرائم دارد.

وی با بیان اینکه مقابله با جرائم خشن در دستور کار این دادستانی قرار دارد،افزود:در جهت ارتقاء سطح امنیت اجتماعی، با متخلفین و عواملی که احساسات عمومی جامعه را جریحه دار می کنندبرخورد سریع،دقیق و قاطع قضائی خواهیم داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *